۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۶۳۵۴
همزمان با سراسر کشور

زنگ بازگشايي مدارس در بروجن نواخته شد

زنگ بازگشايي مدارس امروز همزمان با سراسر کشور در دبيرستان دخترانه مجتهده امين بروجن نواخته شد.
زنگ بازگشايي مدارس در بروجن نواخته شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، زنگ مهر در نخستين روز از سال تحصيلي جديد با حضور جمعي از مسئولان شهرستان بروجن در دبيرستان دخترانه مجتهده امين به صدا درآمد.

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان بروجن ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس و تسليت ايام محرم، اظهار داشت: نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس بسيار چشم‌گير بود و به اين دليل بايد بر تبين نقش آنها تلاش کرد.

محمود زماني با بيان اين که دانش‌آموزان از افراد بسيار فعال در جبهه‌هاي جنگ بوده‌اند، ادامه داد: بسيجي بودن يک ارزش است و بسيجيان دلاور در طول دفاع مقدس حماسه هاي فراوان آفريدند.

وي با اشاره به اين که انقلاب اسلامي در همه مراحل حضور جوانان و نوجوانان را تجربه کرده است، افزود: نقش دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بسيار چشمگير بوده است.

مسئول بسيج دانش آموزي بروجن ادامه داد: آشنايي دانش آموزان با رشادت‌هاي نوجوانان بسيجي در زمان جنگ تحميلي فرهنگ مقاومت و پايداري در مقابل دشمن را در آنها تقويت مي‌کند.

زماني ادامه داد: دانش‌آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه‌هاي جنگ تحميلي حضور يافتند به‌ گونه‌اي که نام شهيدان دانش‌آموز در تاريخ انقلاب اسلامي مي‌درخشد.

وي با بيان اين که دانش آموزان در کلاس هاي درس با الگو گرفتن از شهداي دانش آموز راه مقابله با دسيسه هاي دشمنان را مي آموزند، ادامه داد: شهداي دانش آموز به عنوان بهترين الگو براي دانش آموزان و آينده سازان کشور محسوب مي شوند.

زماني همچنين گفت: دانش آموزان امسال با نواخته شدن زنگ حسيني سال تحصيلي خود را به ياري سالار شهيدان آغاز کردند و با الگو گرفتن از واقعه عاشورا و فرهنگ عاشورايي در مسير امام حسين (ع) قدم مي بردارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۰:۱۱

31 Dec 2019