۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۷۳۶۴
به دنبال کدورت آب مصرفی مردم اعلام شد:

كدورت آب شهركرد به زودی برطرف مي‌شود

سرپرست مركز بهداشت شهرستان شهركرد با اشاره به كدورت آب در چند روز اخير، گفت: پيش‌بيني مي‌شود به زودي آب شفافيت خود را پيدا كند.
كدورت آب شهركرد به زودی برطرف مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد راشد جزايري از انجام بازديد فرماندار به همراه رئيس سازمان آب و فاضلاب و كارشناسان بهداشت محيط استان و شهرستان برای بررسي آب در گردنه خلك خبر داد و افزود: با بررسي هاي انجام شده و با آزمايشات مختلف بر روي آب ميزان كدري آن اندازه گيري شده است.

وی با بيان اينكه به طور مستمر آزمايشات تست ميكروبي، و تست كدورت‌سنجي آب توسط كارشناسان انجام مي گیرد، تصریح کرد: آب مصرفی مردم شهرستان از نظر ميكروبي مشكلي ندارد.

جزایری، ‌يكي از اقدامات انجام شده بر روي آب ورودي به شهركرد را خارج كردن آب از مدار بيان كرد و گفت: براي جلوگيري از كمبود آب و با محاسبات فني به شرط اختلاط آب ورودي با آب چاه‌هاي شهركرد كه از كدروت بسيار پاييني برخوردار هستند اجازه استفاده داده مي شود.

سرپرست مركز بهداشت شهرستان شهركرد، احداث تصفيه خانه در مسير انتقال آب به شهركرد را از راه هاي موثر براي جلوگيري ازكدورت آب بيان كرد و گفت: احداث تصفيه‌خانه در كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان پيشنهاد و به تصويب رسيده است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آب شهرکرد 3 ماه است دارای بوی تعفن شدیدی است.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۲:۵۱

16 Jan 2020