۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۱۶۸۲۴
امام جمعه فارسان:

شهرستان فارسان به عنوان قطب گردشگری استان

شهرستان فارسان باید به عنوان قطب گردشگری استان در اولویت اول قرار گیرد.
شهرستان فارسان به عنوان قطب گردشگری استان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته فارسان با اشاره به مظلومیت مردم غزه افزود: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی با ۳۰ روز تهاجم وحشیانه زمینی ، هوایی و دریایی خود که با حمایت و پیشتیبانی امریکا و غرب و دولت های مزدور منطقه و سکوت مجامع مدعی جهانی همراه بود، بر علیه مردم مظلوم و بی پناه و محاصره شده غزه  یورش برده و با وجود نسل کشی و کشتار کودکان، میلیارد ها دلار هزینه کرد.

امام جمعه فارسان گفت: جنگ غزه در نوع خود یکی از فجیح ترین جنایت های بشری در تاریخ کنونی می باشد که نتوانستند یک وجب از خاک غزه را در اشغال خود نگه دارند. مقاومت معجزه آسای این مردم مظلوم، موجب فضاحت بیش از پیش اسرائیل و حامیانش شد.

خطیب جمعه فارسان در ادامه با تجلیل از خبرنگاران شهید دوران انقلاب تاکنون و تشکر از زحمات خبرنگاران شهرستان فارسان با اشاره به سفر ریاست جمهور و هیئت دولت در استان افزود : در سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به فارسان بیش از ۷۰ طرح با اعتبارات مناسب برای استان در نظر گرفته شد که در این سفر چهار طرح عمده بزرگ مصوب شد که سه طرح آن برای شهرکرد و بروجن در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد : پیشنهاد می شود مسئولین استان با پیگیری خود این استان را به عنوان پایتخت گردشگری کشور معرفی شود و شهرستان فارسان را به عنوان قطب گردشگری استان در اولویت اول قرار دهند.

جمالی زاده در ادامه خواست تا در صورت امکان و منطبق بر نظر کارشناسان، مسیر راه آهن استان به خوزستان از شهرستان فارسان عبور کند.

وی ابراز امیدواری کرد که این شهرستان با ورود خط راه آهن از بن بست محرومیت خارج شود، گرچه اتمام سد غدیر باباحیدر، باز شدن تونل دشتک و توسعه بیمارستان از هدایایی این سفر پر برکت ریاست جمهور به استان برای فارسانی ها بود.

در پایان این مراسم از محمدی خبرنگار شهرستان فارسان تقدیر و قدرانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۵:۳۸

2 Jan 2020