۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۴۱۰۴
کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:

مسجد يعني همرنگي و همدلي و نگاه به يک سو بدون توجه به رنگ و نژاد

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:مسجد يعني همرنگي و همدلي و جايگاهي است که اختصاص به قشر و گروه خاصي ندارد و در طول تاريخ اسلام همواره مورد استفاده تمام اقوام و اصناف و گروه‌ها بوده است.
مسجد يعني همرنگي و همدلي و نگاه به يک سو بدون توجه به رنگ و نژاد
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با هفت چشمه با گراميداشت روز جهاني مسجد اظهار داشت:مساجد جايگاهي است که پيامبر اسلام (ص) بعد از هجرت اولين مکاني بود که بنا نهادند.

حسيني با اشاره به جايگاه مهم مساجد در مقابله با توطئه‌هاي دشمنان افزود: مساجد از نظر ديني، سياسي، فرهنگي و اجتماعي پايگاهي است براي مقابله با جبهه‌هايي که دشمنان بر روي مسلمانان باز مي کند.

وي با بيان اينکه مسجد يعني همرنگي و همدلي و نگاه به يک سو بدون توجه به رنگ و نژاد افزود:جايگاه مسجد، اختصاص به قشر و گروه خاصي ندارد و در طول تاريخ اسلام همواره مورد استفاده تمام اقوام و اصناف و گروه‌ها بوده است.

حسيني خاطر نشان کرد:اگر امروز دشمن فرهنگ مردم را هدف گرفته است، مساجد بهترين مکان براي مقابله با آن و تبليغ دين و فرهنگي ديني است و بهترين نتيجه از لحاظ پيشرفت فرزندانمان را نصيب ما خواهد کرد.

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل با اشاره به نقش خانواده ها در حفظ جايگاه مساجد گفت: خانواده ها با ترويج فرهنگ مسجد و تشويق فرزندان نقش موثري در حفظ مساجد به عنوان پايگاه هاي مقابله با تهاجمات دشمنان دارند.

انتهاي پيام 1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۳:۲۳

28 Dec 2019