۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۱۱۳۴

تربيت فرزندان بايد اسلامي باشد

امام جمعه موقت شهر سامان گفت: آموزش و تربيت فرزندان جامعه بايد اسلامي باشد.
تربيت فرزندان بايد اسلامي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام حبيب الله شاهسوند در ابتداي خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، ضمن سفارش نمازگذاران به تقواي الهي و ترک معصيت ، اظهار داشت: حضرت علي (ع) مردم را به پنج امر سفارش کرده است از اين امور اين است که به غير از خدا به کسي ديگري اميد نداشته باشند و اميد مردم به خداوند تبارک و تعالي باشد.

وي با بيان اينکه مردم بايد ترس از گناه داشته باشند و از آموختن و آموزش به مردم واهمه اي نداشته باشند، در مورادي که توان انجام کار را ندارند نمي دانم و نمي توانم را به صراحت عنوان کنند، مردم بايد در هرکاري صبر و تحمل را سر لوحه کار خويش قرار دهند، عنوان کرد: آداب تربيتي و اجتماعي را در تربيت فرزندان بايد سر لوحه کار خود قرار دهند.

شاهسوند با تبريک سالروز تاسيس امور تربيتي با بيان اينکه آموزش و تربيت انسان ها با يکديگر همراه است، عنوان کرد: در امور تربيتي اول تربيت و بعد آموزش مطرح است.

وي با اشاره بر اينکه اموزشي مبارک است که همراه با تربيت باشد و تربيت و اموزش فرزندان و نسل جوان بايد همراه و همگام با اسلام باشد، تصريح کرد: تربيت از خانه و خانواده آغاز مي شود و خانواده ها نبايد در امر تربيت و اموزش به اميد اموزش و پرورش بانشد چرا که خانواده نقش پر رنگ تري در اين زمينه دارد.

حجت الاسلام حبيب الله شاهسوند با بيان اينکه خانواده ها و آموزش و پرورش با يکيديگر در راستاي تربيت و آموزش فرزندان بايد برنامه ريزي داشته باشند، عنوان کرد: تربيت صحيحي فرزندان بزرگترين ميراث پدر و ماد است که بايد بدان توجه داشته باشند.

وي با تاکيد بر اينکه در منازل و مدارس بايد اموزش ها به نحوي صورت گيرد که فرزندان دچار ترديد نشوند، بيان داشت: رفتار بيش از هر چيز ديگري در ذهن فرزندان باقي مي ماند پس خانواده بايد مواظب برخورد ها و رفتار خود در خانه در نزد فرزندان باشند.

امام جمعه موقت شهر سامان با بيان اينکه در حال حاضر دشمن با حربه هاي جديد وارد خانواده ها شده و قصد دارد که خانواده را از هم گسسته کند، تصريح کرد: دشمن با مدرن ترين وسايل وارد ميدان شده است و خانواده ها بايد هوشيار و تيز بين باشند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۶:۵۶

6 Jan 2020