۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۹۱۶۴

استراتژي مکتب تشيع نابودي خوي استکبار گري جهاني است

حجت الاسلام اروجی گفت: استراتژي مکتب تشيع نابودي خوي استکبار گري و استعمار گري صهيونيست جهاني است و فرقي نمي کند که اين مستکبران در کجاي عالم قرار بگيرند.
استراتژي مکتب تشيع نابودي خوي استکبار گري جهاني است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت الاسلام اروجي رئيس سازمان تبليغات استان در اجتماع بسيجیان شهرستان بن با عنوان"شکوه مقاومت" گفت: مقصد اعلايي که يکي از خطوط اصلي و راس دفاعي که بنيان گذار بسيج مستضعفين تبيين کرده است فتح بيت المقدس است.


اروجي با مطرح کردن اين سوال که چرا به عنوان استراتژي راهبردي مقابله با اسرائيل را حضرت امام مطرح کردند آيا صرفا براي اشغال کردن سرزمين هاي اشغالي است؟ گفت: حقيقتي انکار ناپذير که جامعه اسلامي ما و در راس آن بسيجيان به آن اعتقاد دارند مبارزه با رژيم صهيونيست بر سر اشغال نيست بلکه مبارزه با خوي استکبار گري آن ها است.


وي افزود: اگر هدف از مبارزه با اين رژيم منحوس صرفا آزادي سرزمین ها بود امام راحل (ره) اسرائيل را يک غده سرطاني نمي خواندند.


اروجي ناميدن روز قدس را به روز جهاني قدس توسط بنيان گذار کبير علت اين امر دانست و گفت: اگر بنا بود هدف اصلي صرفا آزادسازي سرزمين هاي اشغالي باشد روز قدس به روز جهاني تبديل نمي شد.


وي تصريح کرد: استراتژي مکتب تشيع نابودي خوي استکبار گري و استعمار گري صهيونيست جهاني است و فرقي نمي کند که اين مستکبران در کجاي عالم قرار بگيرند.


اروجي خاطر نشان کرد: دين مبين اسلام در همه آيات و روايات به هم زيستي مسالمت آميز تاکيده کرده و حتي در مقابل کفار نيز اين دستور را داده است اما در برابر قوم مستکبر و زور گو و خود بين دستوري متفاوت داده است.


وي تصريح کرد: مستکبرين جهاني با خوي استکباري خود هميشه به دنبال منافع خود بوده و هم اکنون نيز زماني که منافع خود را در خطر ببينند حتي قرارداد هايي که خود امضا کردند را فراموش خواهند کرد.


اروجي يکي از عقايد عجيب قوم صهيونيست را حيوان دانست انسان ها بجز يهوديان دانست و افزود: يهوديان معتقد هستند هيچ کسي جز خودشان انسان نيست.


وي از ديگر اعتقادات عجيب صهيونيست ريختن خون مسيحيان و مسلمانان غير يهود دانست و گفت: آن ها خون مسيحيان و مسلمانان غير يهود را با شراب مخلوط کرده و با افتخار مي نوشند.


اروجي يهودي ستيز عالم را اميرالمومنين علي (ع) دانست و گفت : اوج استکبار ستيزي امام علي (ع) در دستور قتل عام يهوديان بود.


وي اسرائيل را مرکز فرماندهي آمريکا عنوان کرد و گفت: تکيه بر سرمايه حزب صهيونيست علت موفقيت در قتل و عام هاي بسياري توسط آمريکا بوده است.


اروجي گفت: در طول تاريخ بشريت هيچ گاه اقتدار سيطره مکتب تشيع به اندازه الان نبوده است و همه اين ها نشان از اقتدار و قدرت اسلام ناب محمدي است.

وي گفت: ابتکار عمل در سرزمين عراق به دست تپنده نظام مقدس جمهوري اسلامي است و با رهبري مقتدرانه امام خامنه اي است که سرزمين يمن نيز از نظر اعتقادي فتح شده است.


اروجي بيانات صريح و روشن مقام معظم رهبري در برابر رژیم صهيونيست را نشان از بصيرت ايشان دانست و گفت: مقام عظماي ولايت صراحتا اعلام کردند ايران به دنبال ساخت تسهيلات هسته اي نيست اما اگر کشوري بر عليه نظام جمهوري اسلامي حرکتي کند در همان سطح پاسخ خواهيم داد.


وي ظرفيت هاي ناب و بي بديل نظام جمهوري اسلامي ايران را يکي از نقاط قوت اين نظام برشمرد و گفت: اگر ذره اي از اين جنگ فرهنگي را استکبار جهاني با ساير ملت هاي غربي به پا مي داشت برچيده شده بود.


اروجي ظرفيت ها ديني در اين نظام را يکي از نقاط مهم دانست و گفت : برپايي مراسمات محرم ، شب قدر و ماه مبارک رمضان از برکاتي هستند که بهپشتوانه آن ها نظام جمهوري اسلامي ايران مانده است و دشمن نيز از هر طريقي خواسته به اعتقادات اين مردم آسيب برساند اما به برکات اين ماه ها و شب ها تا کنون نه تنها موفق نبوده است بلکه ذره اي هم پيشرفت نداشته است.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۸:۵۱

27 Dec 2019