۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۴۷۳۴
مديرکل آب و فاضلاب شهري چهارمحال و بختیاری:

دريافت بودجه 9/4 ميليارد تومان براي ارتقاء و توسعه فاضلاب شهرستان فارسان

مديرکل آب و فاضلاب شهري چهارمحال و بختیاری گفت: تصفيه‌خانه فاضلاب منطقه تاکنون 9/4 ميليارد تومان هزينه براي عمليات ارتقاء،بازسازي و توسعه تصفيه‌خانه بودجه دريافت کرده‌ايم که اميدواريم تا پايان سال مالي 1396 تصفيه‌خانه تکميل و آماده شود.
دريافت بودجه 9/4 ميليارد تومان براي ارتقاء و توسعه فاضلاب شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت الله بيگلري فرد بروجني مدیر کل آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری در جلسه‌اي که با حضور دکتر کاظمي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار در محل فرمانداري برگزار شد گفت: بحث در مورد مشکلات روستاي کران، فاضلاب و تصفيه‌خانه فاضلاب در محدوده اين روستا مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: در بحث تصفيه‌خانه فاضلاب منطقه تاکنون 9/4 ميليارد تومان هزينه براي عمليات ارتقاء، بازسازي و توسعه تصفيه‌خانه بودجه دريافت کرده‌ايم که اميدواريم تا پايان سال مالي 1396 تصفيه‌خانه تکميل و آماده شود.

مجهزترين تصفيه‌خانه‌هاي استان در شهرستان فارسان

وي خاطرنشان کرد: اين تصفيه‌خانه يکي از مجهزترين تصفيه‌خانه‌هاي استان است که با حذف ازت و فسفر عمليات تصفيه را انجام مي‌دهد.

بیگلری فرد تصريح کرد: در اين جلسه به بحث فاضلاب روستاي کران پرداختيم و اينکه اين تصفيه‌خانه نزديک اين روستا است اين موضوع را مورد بحث و بررسي قرار داديم و مقرر گرديد که ادامه فاضلاب روستاي کران که در سنوات گذشته  دو کيلومتر آن انجام‌شده بود و اکنون به دليل نبود بودجه متوقف‌ شده است ادامه پيدا کند.

در ادامه دکتر علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم شهرستان فارسان، کوهرنگ، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين جلسه مقرر شد که برنامه فاضلاب روستاي کران در دستور کار قرار گيرد و پيگيري‌هاي لازم صورت پذيرد و مشکلات زيست‌محيطي تصفيه‌خانه شهرستان فارسان مطرح شد و اميد ‌داريم امسال با عمليات راه‌اندازي حوضچه‌ها و استفاده از دستگاه‌هاي بروز مشکل زيست‌محيطي اين تصفيه‌خانه حل گردد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۷:۰۹

3 Jan 2020