۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۷۰۲۰
فرمانده سپاه ناحيه كوهرنگ خبر داد

يکي از محورهاي فعاليت در ايام‌الله دهه فجر تبيين نقش امام خميني در پيروزي انقلاب است

بیش از 60 برنامه در دهه فجر امسال کوهرنگ برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: يکي از محورهاي فعاليت در ايام‌الله دهه فجر تبيين و بازبيني نقش امام خميني (ره) در پيروزي انقلاب اسلامي ايران است.
يکي از محورهاي فعاليت در ايام‌الله دهه فجر تبيين نقش امام خميني در پيروزي انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه ناحيه كوهرنگ در گفت‌وگو با  کوهرنگ خبر اظهار کرد: يکي از محورهاي فعاليت در ايام‌الله دهه فجر، تبيين و بازبيني نقش امام خميني (ره) در پيروزي انقلاب اسلامي ايران است و در اين ايام بايد با برگزاري برنامه‌هاي مختلف جوانان و نسلي جديد انقلاب را با اهداف امام راحل آشنا کنيم.
 
کرم نظري گفت: يکي از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران محروميت‌‌زدايي و فقرزدايي است به طوري که قبل از انقلاب حتي يک جاده روستايي نبود تا روستاييان رفت و آمد کنند ولي در حال حاضر شاهد اين موضوع هستيم که دورترين روستاهاي کشور نيز از امکانات رفاهي برخوردار هستند.
 
نظري افزود: امام خميني (ره) ظرفيت بسيار بالايي در سپاه و بسيج به يادگار گذاشته است که بايد از اين ظرفيت‌ها در راستاي تبيين آرمان‌ها انقلاب اسلامي ايران استفاده کنيم و سپاه و بسيج کوهرنگ نيز در قالب کميته بسيج برنامه‌هاي متنوعي را در ايام دهه فجر انجام دهيم.
 
نظري با بيان اينکه بيش از 60 برنامه در دهه فجر امسال در کوهرنگ اجرا مي‌‌شود، تصريح کرد: برگزاري نشست‌هاي روشن‌گري در تمامي مساجد با حضور سخنرانان و هاديان سياسي از جمله برنامه‌هاي کميته بسيج براي گراميداشت ايام‌الله دهه فجر است که اميدواريم شاهد همبستگي و افزايش وفاق ملي باشيم.
 
وي بيان کرد: تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهداي انقلاب و ديدار با خانواده شهدا و جانبازان، مهماني لاله‌ها و عطرافشاني گلزار شهداء از جمله برنامه‌هاي کميته بسيج است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۱:۵۸

4 Jan 2020