۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۰۰۸۰
مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه لردگان؛

اخلاق سازي هدف گروه هاي صالحين بسيج است

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه لردگان گفت: اخلاق‌سازي از اهداف برگزاري نشست سرگروه‌هاي صالحين بسيج است.
اخلاق سازي هدف گروه هاي صالحين بسيج است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام اكبر خرمي در جمع سرگروه‌هاي حلقه‌هاي صالحين خواهران اين شهرستان به تبيين كليات طرح شجره طيبه پرداخت.

وي، در تعريف سرگروه حلقات صالحين گفت: سرگروه فردي است مؤمن، انقلابي و ولايتمدار كه هدايت 10تا 20 نفر را بر عهده مي‌گيرد.

خرمي در سخنان خود، خصوصيات سرگروه حلقه‌هاي صالحين را برشمرد و بيان كرد: قول و عمل سرگروه بايد يكي باشد يعني هر چه مي‌گويد عمل كند.

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه لردگان، دومين ويژگي را كامل بودن مربي دانست و افزود: سرگروه از نظر تربيتي بايد كامل باشد، اگر سرگروه از نظر تربيتي ناقص باشد نمي‌تواند كسي را تربيت كند.

وي سومين خصلت سرگروه‌هاي حلقه‌هاي صالحين را چنين ابراز داشت: سومين ويژگي رعايت اصل تغافل است و خيلي وقت‌ها مي‌شود كه خطايي را از متربي مي‌بينيم و در برخي موارد بايد چشم‌پوشي كرد.

خرمي در توضيح چهارمين ويژگي گفت: سرگروه بايد منظم باشد، اگر سرگروه منظم نباشد متربي هم منظم نخواهد بود و وقتي زندگي امام را مطالعه مي‌كنيم متوجه مي‌شويم نظم امام باعث شد كه دنيا را متحول نمايد.

مسئول تربيت و آموزش سپاه لردگان، اخلاق سازي را از اهداف برگزاري نشست سرگروه‌هاي صالحين دانست و تأكيد كرد: بيشترين كساني كه به اسلام دعوت شدند به خاطر رفتار خوب پيامبر (صلي الله عليه و آله و سلم) بود نه تيزي شمشير، لذا ما به دنبال اخلاق‌سازي هستيم.

انتهاي پیام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۱:۲۹

7 Jan 2020