۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۳۰۵۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

بروجن مکان امني براي قاچاقچيان نخواهد بود/دستگاه قضا قاطعانه عمل کند

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن قدرداني از خدمات نبروهاي انتظامي در مبارزه با مواد مخدر، گفت: توقع مردم از دستگاه قضا آن است که در مقابل قاچاقچيان همانند سابق احکام قاطع را صادر و در ملاء عام اجرا کنند.
بروجن مکان امني براي قاچاقچيان نخواهد بود/دستگاه قضا قاطعانه عمل کند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن پايداري در مسير آرامانهاي انقلاب اسلامي را نياز جامعه امروز دانست و تصريح کرد: دشمنان قسم خوردن نظام اسلامي ايران هرگز ار توطئه آفريني عليه نظام خسته نمي شوند.

سعادت فر با بيان اين که تخريب بنيان زن و خانواده در نظام جامعه اسلامي پايداري ما را در مسير انقلاب تهديد مي کند، افزود: مدير شبکه "ماهواره فارسي وان" توطئه خود را براي براندازي نظام اين گونه بيان مي کند: "براي نابودي ايران بايد در خصوص کلمه مقدسي به نام خانواده هزينه کرد و من قصد دارم موضوع مادر را در دستور کار خود قرار بدهم؛ اگر مادر را به لجن بکشيم تمام جامعه به لجن کشيده مي شود."

حجت الاسلام سعادت فر در ادامه تضعيف روحيه جهاد، ايثار و شهادت را از ديگر برنامه هاي دشمن براي تضعيف پايداري مردم در مسير انقلاب عنوان کرد و گفت: در مقابل فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حفظ روحيه جهاد عده اي فرهنگ ايثار و شهادت را تضعيف مي کنند و به جاي آن فرهنگ مذاکره و تعامل را تقويت مي کنند.

مردم بروجن در سال ۵۷ "شاپور بختيار" را خلع سلاح کردند

خطيب نماز جمعه بروجن افزود: برخي افراد از نفس افتاده در مسير انقلاب با برداشت هاي غلط از معارف ديني فرهنگ مذاکره را در مقابل فرهنگ شهادت و جهاد قرار ندهند و به خيال خام خودشان بخواهند به علي زمان دستور عقب نشيني مالک اشتر را تحميل کنند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: اگر عده اي از پا افتاده اند و در مقابل دشمنان کم آورده اند اما ملت ايران بيدار است و به فرمايش مقام معظم رهبري عاشق مبارزه با رژيم صهيونيستي هستند.

وي با اشاره به حماسه مردم بروجن در روز ۲۰ بهمن سال ۵۷، گفت: مردم شهرستان بروجن با پوشيدن لباس بختياري در تهران ضمن بيعت با حضرت امام (ره) "شاپور بختيار" را که ادعاي حمايت مردم چهارمحال و بختياري را از خود داشت خلع سلاح کردند.

دستگاه قضا قاطعانه عمل کند

خطيب نماز جمعه بروجن در بخش ديگري از خطبه ها ضمن قدرداني از خدمات نبروهاي انتظامي شهرستان بروجن در مبارزه با مواد مخدر، گفت: توقع مردم از دستگاه قضا آن است که در مقابل قاچاقچيان همانند سابق احکام قاطع را صادر کنند و در ملاء عام اجرا کنند تا هم دل مردم شاد شود و هم نيروهاي انتظامي به اين حرکت هاي انقلابي دلگرم شوند.

سعادت فر با بيان اين که مردم بروجن قدردان زحمات نيروهاي انتظامي هستند، گفت: مردم از اين قشر خدوم مي خواهند تا زماني که ريشه هاي اين لکه هاي ننگين در شهرستان بروجن برداشته نشده است از هيچ اقدامي فرو گذاري نکنند.

بروجن مکان امني براي قاچاقچيان نخواهد بود

سعادت فر در خطاب به قاچاقچيان مواد مخدر، گفت: قاچاقچيان بدانند با اين عمليات هايي که نيروهاي انتظامي انجام مي دهند از اين به بعد شهرستان بروجن هرگز براي آنها مکان امني نخواهد بود.

وي با اشاره به آثار و پيامدهاي بازي هاي کامپيوتري در فضاي حقيقي زندگي، گفت: فرزندان ما در اين بازي ها عملا انحراف اخلاقي را تمرين مي کنند.

برخي از جرائم سطح جامعه ناشي از بازي هاي کامپيوتري است

سعادت فر، برخي از جرائم سطح جامعه، هنجار شکني ها و انحرافات اخلاقي را از آثار اين بازي هاي کامپيوتري دانست و گفت: اين بازي ها آنچنان با زيرکي طراحي شده اند که خيلي اوقات متوجه آسيب هاي آن نمي شويم اما آثارش را مشاهده مي کنيم.

خطيب نماز جمعه بروجن خاطر نشان کرد: بر اساس يک آمار حداقلي ۱۸ و نيم ميليون نفر ايراني در هر روز يک ساعت و ۴۵ دقيقه در فضاي مجازي بازي مي کنند.

گراميداشت روز پرستار و نام و ياد اولين شهيد مجاهد انقلابي استان چهارمحال وبختياري شهيدعلي محمد مرداي که در ۲۱ مرداد ماه سال ۵۷ در اصفهان به شهادت رسيد از ديگر محورهاي خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۱:۱۷

28 Dec 2019