۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۲۸۲۹۰
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

پارک علم و فناوری در میان مخاطبانش ناشناس مانده است

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این نهاد نوپا ناشناس بودن آن در میان مخاطبانش است که باید با همه تلاش این مشکل را از بین برده و پارک‌های علم و فناوری و وظایف آن را به همه بشناسانیم.
پارک علم و فناوری در میان مخاطبانش ناشناس مانده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نشست پارک علم و فناوری و صدا و سیمای مرکز این استان اظهار کرد: باتوجه به انتخاب عنوان سال از سوی مقام معظم رهبری؛ باید به دنبال عملیاتی کردن این شعار باشیم و این عنوان را از قالب شعار خارج سازیم.

وی با بیان اینکه از آنجایی که پارک‌های علم و فناوری یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش‌محور شناخته می‌شوند تاکید کرد: با سیاست‌گذاری و نظارت بر نحوه مدیریت فعالیت‌های علمی- فناوری می‌توان نقش موثری در ایجاد فرهنگ و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفائی شرکت‌های دانش‌بنیان داشت.

پیرعلی یکی از مولفه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی را ایجاد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این نهاد نوپا ناشناس بودن آن در میان مخاطبانش است که باید با همه تلاش این مشکل را از بین برده و پارک‌های علم و فناوری و وظایف آن را به همه بشناسانیم.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امیدواریم باتوجه به ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان جهت فرهنگ‌سازی در زمینه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، با پوشش خبری و تولید برنامه‌ها و معرفی الگوهای مناسب در تحقق شعار امسال گامی موثر برداریم.

در ادامه این دیدار مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خوشبختانه مخاطبان شبکه استانی جهانبین ۱۷.۳ درصد افزایش داشته است.

وی مدیریت خوب و هدف‌گذاری مناسب را باعث پویایی و موفقیت هر مجموعه دانست و تصریح کرد: حضور در بین مردم و ایجاد صنایع کوچک یکی از اساسی‌ترین اصول در اقتصاد مقاومتی است.

عظیمی نقش صدا و سیما در اقتصادی مقاومتی را بزرگ و حساس دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و انجام کارهای نرم و رسانه‌ای ازجمله سیاست‌های اساسی ما در این راستا است و امیدواریم با تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به این مهم دست یابیم.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۸:۱۳

26 Dec 2019