۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۷۲۰۰
در سي و هفتيم سال پيروزي انقلاب اسلامي؛

43 پروژه عمراني در شهرستان لردگان افتتاح شد

فرماندار شهرستان لردگان گفت: همزمان با دهه فجر 43 پروژه عمراني در اين شهرستان افتتاح شد.
43 پروژه عمراني در شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري سلام لردگان؛ ابوالقاسم کريمي در مراسم افتتاحيه طرح‌هاي عمراني شهرستان لردگان در سالن ارشاد اسلامي اين شهرستان، اظهار کرد: هم‌زمان با سومين روز از دهه مبارک فجر امسال، 43 طرح با حضور استاندار چهارمحال و بختياري در شهرستان لردگان افتتاح شد.

وي با اشاره به طرح‌هاي مختلف در شهرستان لردگان عنوان کرد: بهره‌برداري از طرح‌هاي گازرساني به 18 روستا، آب‌رساني به 33 روستاي پشت‌کوه در بخش فلارد و راه‌اندازي سامانه ديجيتال بخش فلارد از مهم‌ترين اين طرح‌ها در شهرستان لردگان هستند.

کريمي تصريح کرد: طرح شبکه پلي‌اتيلن به منظور گازرساني به روستاهاي آبريز، امام‌آباد و دلي در بخش مرکزي شهرستان لردگان کلنگ‌زني و پيش‌بيني مي‌شود در سال 95 به بهره‌برداري برسد.

اين مسئول ادامه داد: اين طرح در راستاي خدمت‌رساني به مردم روستاها انجام و اعتبار مورد نياز براي آن 11 ميليارد ريال است که از محل اعتبارات ملي تأمين شده است.

فرماندار شهرستان لردگان افزود: اعتبار هزينه شده براي 43 طرح افتتاح شده در شهرستان لردگان 321 ميليارد و 511 ميليون ريال است که ميزان 78 ميليارد و 700 ميليون ريال آن از محل اعتبارات ملي تأمين و 152 ميليارد و 961 ميليون ريال آن از محل اعتبارات استاني تأمين شده است.

وي با اشاره به ارائه تسهيلات بانکي در راستاي راه‌اندازي اين طرح‌ها بيان داشت: براي اجراي طرح‌هاي مختلف در اين شهرستان 36 ميليارد و 850 ميليون ريال تسهيلات بانکي استفاده شده است.

کريمي اضافه کرد: اجراي اين طرح‌ها در شهرستان لردگان زمينه اشتغال براي 96 نفر را فراهم کرده است.

اين مسئول يادآور شد: آمادگي لازم در راستاي برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري در شهرستان لردگان ايجاد و به همين منظور 164 شعبه اخذ راي در مناطق مختلف اين شهرستان پيش بيني مي‌شود.

فرماندار شهرستان لردگان با بيان اينکه هم‌زمان با برگزاري انتخابات سال جاري، تعداد 77 صندوق اخذ راي در اين شهرستان به صورت ثابت فعاليت مي‌کنند، ادامه داد: تعداد 87  صندوق اخذ راي نيز به صورت سيار در مناطق مختلف شهرستان لردگان فعال مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: در راستاي برگزاري با شکوه انتخابات امسال، تعداد 32 شعبه اخذ راي شهري و 132 شعبه اخذ راي روستايي با به‌ کارگيري تعداد چهارهزار و 500 نفر نيرو در بخش‌هاي مختلف در اين شهرستان فعاليت خواهد کرد.

کريمي با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان لردگان هم‌زمان با سراسر کشور در روز هفتم اسفند‌ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام‌/1026ج

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۴۹

30 Dec 2019