۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۴۲۲۰
امام جمعه شهر فارسان:

برخی از روستاهای فارسان يک وجب زمين ورزشي براي جوانان ندارند

امام جمعه شهر فارسان گفت: در امر ورزش اکثر روستاها فاقد مکان ورزشي و حتي روستايي هم داريم که يک وجب زمين ورزشي و آزاد براي تفريح و ورزش جوانان ندارد اميدواريم که در اين رابطه نيز اداره ورزش و جوانان به فکر جوانان پويا و ورزشکار ما باشند و روحيه آنها را بيشتر و بهتر تقويت کنند.
برخی از روستاهای فارسان يک وجب زمين ورزشي براي جوانان ندارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده  ضمن عرض تسليت  ايام سوگواري امام موسي کاظم (ع) و ذکر يکي از احاديث آن امام گفت: امام موسي کاظم (ع) مي فرمايند پرونده شما در دنيا بسته مي شود و مهر نهايي آن يک چيز است بر آوردن حاجت دل برادرن ديني و اينکه چقدر  اين حاجت را برآورده  کرده ايد، پس از شما عزيزان تقاضا داريم و همه کساني که در توان خود اين مهم را مي بينند که دست برادران ديني خود را بگيرند پس کوتاهي نکنيد و گره گشا باشيد.

وی در ادامه به چند نکته اشاره داشت و افزود: با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبري فرمودند؛ اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال يکي از مشکلات شهرستان بحث جوانان و اشتغال، ورزش و ازدواج آنهاست از مسئولين خواستارم که در مورد مبلغ و نحوه پرداخت وام ازدواج تجديدنظر کنند تا جوانان براي شروع زندگي در تنگنا قرار نگيرند.

جمالي زاده در ادامه تصريح کرد: اداره کار رفاه و امور اجتماعي و صندوق کارآفريني اميد در صورت امکان با اعتبارات بالاتري فعاليت کنند و براي اشتغال و فعاليت جوانان فکري کنند تا جوانان فعال تري داشته باشيم تا مشکل بيکاري هرچه زودتر برطرف شود و در صورت امکان نيز در بحث توريستي شهرستان اعتبارات بيشتري را تخصيص دهند.

وي خاطرنشان شد: در امر ورزش اکثر روستاها فاقد  مکان ورزشي و حتي روستايي هم داريم که يک وجب زمين ورزشي و آزاد براي تفريح و ورزش جوانان ندارد اميدواريم که در اين رابطه نيز اداره ورزش و جوانان به فکر جوانان پويا و ورزشکار ما باشند و روحيه آنها را بيشتر و بهتر تقويت کنند.

جمالي زاده در پايان به ديگر مشکلات شهرستان اشاره داشت: در شهرستان فارسان کيفيت آرد و نان بسيار پايين است به طوري که مردم نان خود را از بيرون بيشتر تهيه مي کنند از شما تقاضا دارم که در مورد کارخانه آرد فکري کنيد تا مردم حداقل بتوانند نان بهتري را تهيه کنند.

وی افزود: بحث ديگر شهرستان در مورد فاضلاب شهري شهرک فرهنگيان اين شهرستان است که با گذشت چند مدت هنوز نتيجه اي نداده و ديگر بحث مشخص شدن حريم فارسان از ديگر شهرهاي هم جوار براي حفظ ظاهر شهر و رفع محروميت هاي شهرستان است.

انتاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۶:۱۱

1 Feb 2020