۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۹۹۱۰
مسئول بسیج دانشجویی استان در جمع زائران راهیان نور شمالغرب در سیرانبند:

خائنان به بیت‌المال و صاحبان فیش‌های نجومی از غربت شهدای سیرانبند خجالت بکشند

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: شهدای خطه مرزی سیرانبند درمظلومیت و غربت اندوهناکی به شهادت رسیدند، اما برخی از مسولین ما بدون اهمیت به مقام شهدا، به بیت‌المال و سرمایه‌های مملکت خیانت می‌کنند.
خائنان به بیت‌المال و صاحبان فیش‌های نجومی از غربت شهدای سیرانبند خجالت بکشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، احمد راستينه در يادمان شهداي سيرانبند گفت: در حاليکه ملت مظلوم و مقتدر ايران اسلامي براي دفاع از اسلام ناب و دفاع از آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي، شهداي بسياري را تقديم انقلاب نموده و در اين ميان شهداي مظلوم کردستان با مجاهدت‌هاي خاموش خواب دشمن را در تجزيه انقلاب و اختلاف‌افکني ميان قوميت‌ها آشفته کردند و کارآمدي انقلاب اسلامي را در وحدت ميان فرق و قوميت‌ها اثبات نمودند.

راستينه افزود: اين يادمان‌ها را دانشجويان به عنوان نماد قدرت و افتخار زيارت کنند و بدانند که امروز همه هويت ما، عزت و شرف ما در گرو خون‌هاي پاک شهداست.

وي اضافه کرد: شعارهاي الهي انقلاب اسلامي، فتح‌الفتوح تربيت جوانان مومن انقلابي را رقم زد و امروز دانشجويان با تاسي به اين شعارها بايد جهت رفع مشکلات اقتصادي کشور قدم بردارند.

مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري اظهار داشت:
ايستادگي و مقاومت شهدا، افق روشن و زيبايي را پيش روي جوانان گذاشته و همه بايد اين درس را مجاهدانه تبيين کنند.

براساس اين گزارش، يادمان شهداي سيرانبند بانه در نقطه صفر مرزي قرار دارد که محل دفن ۱۰ شهيد گرانقدري است که به دست گروهک‌هاي ضدانقلاب در سال‌هاي نخست انقلاب پس از ۹ ماه اسارت در آن محل به شهادت رسيده‌اند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۴:۱۰

13 Jan 2020