۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۷۹۲۰
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزايش 27 درصدي كشفيات مواد مخدردر چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: با انهدام 25 باند تهيه وتوزيع مواد افيوني در استان كشفيات مواد مخدر در 10 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
افزايش 27 درصدي كشفيات مواد مخدردر چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: با كشف دو تن و ۷۵ كيلوگرم انواع موادمخدر طي ۱۰ ماهه سال جاري در استان رشد ۲۷ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين حوزه داشته ايم.

وي افزود: با برنامه ريزي همه جانبه و همچنين افزايش توان عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اين مدت ۲۵ باند تهيه و توزيع موادمخدر در نقاط مختلف استان متلاشي و اعضاي آنها دستگير شدند.

سردار غلامزاده در ادامه برخورد با خرده فروشان موادمخدر را از ديگر برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان برشمرد و گفت: با اجراي طرح هاي مختلف عملياتي در سراسر استان تعداد ۵۳۸ نفر از توزيع كنندگان خرد مواد افيوني دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پاكسازي كامل دو منطقه آلوده در سطح استان طي سال جاري تصريح كرد: در اجراي مطالبه به حق مردمي، پليس استان طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده را در اولويت قرار داده و با اجراي دو عمليات حساب شده در اين مناطق ۱۳۶ نفر از عوامل اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر را دستگير و به مقامات قضائي معرفي كرده است.

وي در پايان با تقدير از تلاش هاي مخلصانه و شبانه روزي مسئولان و كاركنان فرماندهي انتظامي استان در زمينه برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان مواد مخدر و همچنين ضمن تشكر از همكاري مردم ولايت مدار با مجموعه پليس استان به سوداگران مرگ هشدار داد: سبزپوشان نيروي انتظامي استان در طول شبانه روز تمام تحركات اين عناصر سودجو و از خدا بي خبر را رصد نموده و با فداكاري و مجاهدت اجازه جولان به آنها را نخواهند داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۴:۳۰

1 Jan 2020