۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۰

فرهنگ سازی در راستای کار آفرینی بانوان در جامعه باید صورت گیرد

فرماندار شهرستان سامان از فرهنگ سازی در راستای کار آفرینی بانوان توسط دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد خبر داد.
فرهنگ سازی در راستای کار آفرینی بانوان در جامعه باید صورت گیرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سعید صالحی در کار گروه زنان و خانواده شهرستان سامان با اشاره بر اینکه کارگروه زنان و خانواده یکی از کار گروه های مهم و زیر ساختی است چرا که خانواده محوری مهم در جهت پیشرفت و توسعه جامعه است، اذعان داشت: در سطح استان و شهرستان و بر اساس دستور العمل باید موضوع خانواده و بانوان اهمیت داده شود.

صالحی با اشاره بر اینکه بیش از نیمی از جمعیت در جامعه را بانوان تشکیل می دهند، عنوان کرد: سواد، خلاقیت، ایده و نظرو خانم ها باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغال، خلاقیت و کارآفرینی موجبات توسعه و پیشرفت شهرستان و استان را فراهم می کند، تصریح کرد: کار آفرینی در جامعه هدف بانوان نیاز به همکاری دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد است.

صالحی با اشاره بر اینکه در جهت ایجاد کارآفرینی در جامعه باید الگو گیری از شهرستان ها و استان های دیگر صورت گیرد، عنوان کرد: این شهرستان قطب گردشگری استان است که باید بیشتر فعالیت ها و کار آفرینی ها در حوزه جذب گردشگر و ارائه خدمات به گردشگر صورت گیرد.

فرماندار شهرستان سامان از اولویت بندی در زمینه بخش بانوان در بخش های مختلف خبر داد و بیان داشت: آینده نگری در زمینه های مختلف باید در سطح شهرستان صورت گیرد.

سعید صالحی بیشترین طرح های اشتغال زایی باید در چهار روستای هدف گردشگری روستای سوادجان، چلوان، هوره و یاسه چاه صورت گیرد، افزود: باید تسهیلات ارزان قیمت در راستای ایجاد اشتغال در این مناطق صورت گیرد.

انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۳۹

9 Feb 2020