۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۰۵۳۰
دبير اجرايي طرح شهيد ديالمه استان:

طرح شهيد ديالمه به تربيت نيروي همطراز با انقلاب اسلامي از جنبه هاي فکري، فرهنگي و سياسي مي پردازد

دبير اجرايي طرح شهيد ديالمه استان در ادامه به تربيت نيروي هم‌طراز با انقلاب اسلامي از جنبه‌هاي فکري، فرهنگي و سياسي اشاره کرد و ادامه داد: اين دوره شامل چهار دوره حضوري و چهار دوره غيرحضوري در عرض يک سال است.
طرح شهيد ديالمه به تربيت نيروي همطراز با انقلاب اسلامي از جنبه هاي فکري، فرهنگي و سياسي مي پردازد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ صادق فرامرزي دبير برگزاري طرح شهيد ديالمه استان ضمن تبيين موضوع مطالبه‌گري، تبيين و پيگيري فرامين مقام معظم رهبري (مدظله) و توليد و فراگير نمودن فرهنگ سياست ورزي انقلابي - اسلامي و محکم کردن پايه‌هاي فکري سياسي در طبقه جديد گفت: فراهم کردن محيط بحث و استدلال و ارزيابي فکري از اهداف برگزاري اين طرح مي‌باشد.

وی افزود: مجمع شهيد ديالمه متشکل از دانشجويان انقلابي در چارچوب قانون اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در لبيک به توصيه ولي امر مسلمين جهان به منظور ارتقاء بينش سياسي و رواج فرهنگ سياست ورزي انقلابي تشکيل گرديده است.

فرامرزي در ادامه بيان داشت: اين مجمع تشکيل شده تا بتواند گامي در راستاي حراست و دفاع همه‌جانبه از ميراث گرانبهاي امام (ره) و شهدا در محيط‌هاي دانشگاهي و سياسي بردارد و انقلاب اسلامي را هرچه بيشتر در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي والايش ياري رساند.

دبير اجرايي طرح شهيد ديالمه استان در ادامه به تربيت نيروي هم‌طراز با انقلاب اسلامي از جنبه‌هاي فکري، فرهنگي و سياسي اشاره کرد و اظهار داشت: اين دوره شامل چهار دوره حضوري و چهار دوره غيرحضوري در عرض يک سال مي‌باشد که براي سومين بار در سطح استان برگزار مي‌شود.

لازم به ذکر است طرح شهيد ديالمه با تعداد ۴۰ نفر از مؤثران و نخبگان در دانشگاه‌هاي استان تا آغاز تابستان ۹۶ ادامه دارد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۳:۳۱

31 Jan 2020