۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۸۵۵۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است/هدف اصلی ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور گفت:خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است.به اهداف کمیته امداد در استان چهارمحال و بختیاری امیدوار هستیم و تمام تلاشمان در جهت خودکفایی افراد تحت پوشش می باشد.
خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است/هدف اصلی ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان
به گزارش جهانبین نیوز، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با حجت الاسلام محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این دیدار گفت: تمام تلاشمان در جهت خودکفایی افراد تحت پوشش است؛ در بودجه۹۷ با همکاری دولت و مجلس بودجه خوبی به این منظور در نظر گرفته شده است.

فتاح با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است افزود: مستمری ماهیانه افراد تحت پوشش از اول فروردین امسال تاکنون بیش از بر سه برابر شده است و البته کافی نیست ولی با برنامه های ایجاد اشتغال و خود کفایی مددجویان در تلاشیم افراد تحت پوشش مستقل و خودکفا شوند و دیگر نیازی به دریافت مستمری نداشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت در استان گفت: این صندوق نزدیک ۱۱ماه است که در چهارمحال وبختیاری دایر شده و در این مدت پیشرفت خوبی داشته است و حقوق مستمری بگیران در این صندوق پرداخت می گردد.

در این دیدار امام جمعه شهرکرد ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مستمر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان ، این حضور مستمر را مثبت خواند و افزود: گرفتاری و مشکلات مردم بسیار زیاد است، مراجعات زیاد است ولی وقتی مردم پیگیری و پاسخگویی مسئولین را ببینند هر چند مشکل آنها کاملا مرتفع نگردد رضایت می یابند.

وی ارتباط بین مردم و نظام را یک سرمایه دانست و افزود: رضایت و اعتماد مردم چهارمحال و بختیاری به نظام را در روز ۲۲بهمن سال جاری با حضوری شکوهمند و کم نظیر دیدیم.

نکونام با اشاره به کارهای صورت گرفته در زمینه محرومیت زدایی در استان با اشاره به بحث اشتغال زایی افزود: در زمینه اشتغال زایی جهت گیری خوب است ولی گاها می بینیم نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود و این مسئله تحقیق و بررسی بیشتری را در زمینه اشتغال زایی می طلبد. همچنین بحث مسکن بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به آن بشود.

در ادامه سردار اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز افزود: در زمینه محرومیت زدایی تفاهم هایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته ایم و کارهایی خوبی در مناطق محروم صورت پذیرفته است و البته هنوز جای کار بسیار است و در همین جهت به خاطر ضریب بالای محرومیت در مناطق محروم استان نسبت به استان های دیگر خواستار پشتیبانی بیشتری از طرف آن نهاد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر این دو مجموعه در یک مسیر و هماهنگ در بحث محرومیت زدایی کار کنند به نتایج مطلوب و خوبی خواهیم رسید و سپاه آمادگی همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) را در هر کجا دارد.

پایان پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۶:۴۲

28 Dec 2019