۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۷۵۶۰
با حضور 2200 دانش آموز نخبه

موفقيت 2 دانش آموز بروجني در مسابقات جهاني يو سي مس/اهداي کاپ قهرماني به خانواده شهيد جيلان

طاها و صبا صابريان بروجني که در مسابقات جهاني يو سي مس موفق به کسب مقام سوم شدند ضمن حضور با تمثال شهيد عليرضا جيلان در اين دوره از مسابقات کاپ قهرماني خود را به خانواده اين شهيد مدافع حرم اهداکردند.
موفقيت 2 دانش آموز بروجني در مسابقات جهاني يو سي مس/اهداي کاپ قهرماني به خانواده شهيد جيلان
به گزارش جهانبین نیوز، نجمه حيات غيبي مربي اين دانش‌آموزان در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: در بيست و دومين دوره مسابقات جهاني حساب ذهني که ۱۹ و ۲۰ آذرماه در گنتينگ شهر کوالالامپور مالزي برگزار شد ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز نخبه حضور داشتند.

حيات غيبي با اشاره به اين که شرکت کنندگان اين مسابقات بايد در مدت هشت دقيقه به ۲۰۰ پرسش پاسخ دهند، گفت: ۲ نفر از دانش آموزان شهرستان بروجن به نمايندگي از استان در اين مسابقات موفق به کسب مقام شدند.

وي ضمن بيان اين که از بين كشورهاي عضو ٣٥ كشور در اين دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: صبا صابريان بروجني در سطح intermediate b و طه صابريان بروجني در سطح higher b موفق به كسب مقام سوم مسابقات يو سي مس جهان شدند.

حيات غيبي همچنين گفت: برنامه حساب ذهني UCMAS يک برنامه منحصر به فرد براي رشد است که با استفاده از يک سيستم محاسبه نوآورانه با به ‌کارگيري چرتکه سبب پويايي دو نيمکره‌ چپ و نيمکره‌ راست مغز به طور هم ‌زمان مي‌شود.

اهداي کاپ قهرماني به خانواده شهيد جيلان

طاها و صبا صابريان بروجني که در مسابقات جهاني يو سي مس موفق به کسب مقام سوم شدند ضمن حضور با تمثال شهيد جيلان در اين دوره از مسابقات کاپ قهرماني خود را به خانواده شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان اهدا کردند.

قدرداني خانواده شهيد جيلان از دانش آموزان بروجني

دقايقي پيش مطلع شديم آقا طاها و صبا خانم صابريان بروجني در مسابقات جهاني يو سي مس (حساب ذهني) مالزي توانستند رتبه سوم را کسب کنند.

اين کسب مقام مسرت بخش را خدمت تمامي مردم استان چهارمحال و بختياري و مردم عزيز شهرستان بروجن و بويژه خانواده محترم صابريان تبريک عرض نموده و از اين که نام و ياد فرزندمان (شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان بروجني) و شهداي مدافع حرم را در اين مسابقات زنده نموديد تشکر نموده و از خداوند منان برايتان آرزوي موفقيت و سربلندي در تمام مراحل زندگي را خواستاريم.

خانواده فرمانده شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان بروجني

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۳۶

28 Dec 2019