۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۰۶۱۰
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

مسئولان به جای نشستن در اتاقهای دربسته و تدوین برنامه از نظر نخبگان هم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های برنامه‌ریزی باید برنامه‌های سالم و شفاف ارائه دهند، گفت: مسئولان امر در اتاق‌های در بسته ننشینند و چیزی را به عنوان برنامه تدوین کنند بلکه از نظرات نخبگان استفاده کنند
مسئولان به جای نشستن در اتاقهای دربسته و تدوین برنامه از نظر نخبگان هم استفاده کنند.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام جمعه 27 مهر ماه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد با اشاره به تدوین سند جامع  تحقق تمدن نوین اسلامی توسط مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری سند جامع تحقق تمدن نوین اسلامی را در معرض افکار عمومی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این سند ۵۰ ساله است، افزود: دشمن به پایان رسیدن کشور را در خواب می‌بیند در حالی که برنامه ۵۰ ساله برای کشور تدوین و در اختیار نخبگان کشوری برای مطالعه و برنامه‌ریزی قرار گرفت و  طبق گفته رهبری این برنامه بایستی تا سال ۱۴۰۰ در کشور عملیاتی شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به روز صادرات، آمار و برنامه‌ریزی، گفت:به صادرات باید بیش از واردات اهمیت داد و ضروری است زمینه‌ها برای صادر کردن کالا به خارج از کشور فراهم شود.

نکونام ادامه داد: متاسفانه صادرات جایگاه خوبی ندارد و بیشتر تمرکز بر بحث واردات است که واردات ضربه‌های بسیاری را بر تولید و دسترنج داخل و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور وارد کرده است.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه باید تلاش شود در استان وحدت بیش از گذشته حاکم باشد، تصریح کرد: پرهیز از تفرقه و تضعیف یکدیگر، موجب کمک به رشد و توسعه استان خواهد شد.

وی بر تلاش بیشتر مسئولان استانی تاکید کرد و گفت: لازم است مسئولان استان جهادی‌تر و انقلابی کار کنند تا از این طریق در پیشرفت برخی کارها مخصوصا در اشتغال‌آفرینی تسریع و تسهیل ایجاد شود.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: باید نظارت و پیگیری بیشتر بر جلسات دستگاه‌های اجرایی استان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز مطالبات به حقی دارند که مسئولان باید توجه کنند و با مواضع سالم و شفاف در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی، گفت: امروز شاهد پدیده‌ای جدید هستیم که این امر بسیار مهم و مغتنم است.

انتهای پیام /1024ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۵۰

27 Dec 2019