۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۸۶۵۰
امام جمعه موقت شلمزار:

مجلس خبرگان با انتخاب آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس، انقلابي ماند

امام جمعه موقت شلمزار گفت: انتخاب آيت‌الله احمد جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان لبيکي بود به پيام رهبر که فرمودند: "مجلس خبرگان بايد انقلابي بماند".
مجلس خبرگان با انتخاب آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس، انقلابي ماند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت‌الاسلام داوري در خظبه اول نماز جمعه شلمزار با اشاره به روز قيامت در اين خصوص نکاتي را برشمرد و گفت: در روز قيامت از همه افراد سوال و پرسش مي‌شود و در اين خصوص تفاوتي بين پيامبران با ديگر افراد وجود ندارد.

وي در ادامه تصریح کرد: در يوم‌القيامه از ميزان مسئوليت افراد هم پرسش مي‌شود و کساني که در اين دنيا مسئوليت سنگين‌تري دارند در روز قيامت مورد سوال و پرسش بيشتري قرار مي‌گيرند.

امام جمعه موقت شلمزار در ادامه به ماه بافضيلت شعبان اشاره کرد و ادامه داد: ماه شعبان يکي از فرصت‌هاي الهي جهت آمرزش بندگان است که اگر کسي از اين موقعيت بهره‌برداري کند بي‌شک مورد لطف و عنايت الهي قرار مي‌گيرد.

وي در ادامه نماز گزاران را به ذکر "استغفرالله و اسئله التوبه" سفارش کرد و افزود: اگر در ماه شعبان کسي اين ذکر را روزانه ۷۰ بار بخواند از آتش جهنم نجات مي‌يابد، از پل صراط به راحتي مي‌گذرد و با آرامش وارد بهشت مي‌شود و اين وعده حق الهي است.

امام جمعه موقت شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به انتخاب آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس خبرگان اشاره کرد و افزود: انتخاب آيت‌الله احمد جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان لبيکي بود به پيام رهبر که فرمودند: "مجلس خبرگان بايد انقلابي بماند".

وي افزود: آيت‌الله جنتي فردي انقلابي، دلسوز نظام، دلسوز انقلاب و ساده‌زيست است که با انتخاب ايشان به عنوان رئيس مجلس خبرگان بي‌شک باعث انتقال اين صفات به اعضا اين مجلس هم مي‌شود.

حجت‌الاسلام داوري در ادامه به واجب بزرگ حج اشاره کرد و افزود: عربستان که بايد ام‌القراي مسلمانان باشد متاسفانه دچار تفکر مسلمان ستيزي شده است و در همين راستاست که از برگزاري مناسک حج جلوگيري مي‌کند و از سوي ديگر با حمايت‌هاي بي‌چون و چرا از تروريست‌ها و گروه‌هاي تکفيري باعث آشوب در دنياي اسلام شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۹:۴۲

1 Jan 2020