۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۴۳۱۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران در 29 اردیبهشت با بصیرت ابوالفضلی به میدان انتخابات گام می‌گذارند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ملت همیشه در صحنه ایران، در همه انتخابات‌ها و عرصه‌ها نشان دادند که در هر جایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و ان شاالله در ۲۹ اردیبهشت امسال هم به همگان ثابت می‌کنند که ملت ایران ابوالفضلی هستند و با بصیرت ابوالفضلی اجازه نخواهند داد ولی امرشان تنها بماند و از سستی بعضی از این مسئولین نگران شود.
ملت ایران در 29 اردیبهشت با بصیرت ابوالفضلی به میدان انتخابات گام می‌گذارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آئین اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد اظهار کرد: همه عاشقان اسلام، دین و ولایت اینجا گرد هم آمده‌ایم چون میدانی که در ورودی شهر ما قرار دارد و به نام نامی حضرت قمربنی‌هاشم (ع) مزین است بسیار استراتژیک بوده و گره خورده با تیپ همیشه سرفراز قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری و برای همیشه این گره خوردگی و به هم تافتدگی ماندنی است.

وی تاکید کرد: همه استان و مردم بدانند چهارمحال بختیاری بالندگی‌ و قهرمانی‌هایش را همیشه زنده نگه می‌دارد، گوشه گوشه این میدان، قهرمانی‌های سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) را به رخ می‌کشد و هر کس که وارد این استان می‌شود از همین آغاز و همین میدان عظمت و پایداری این استان را می‌داند و متوجه می‌شود که اقوامی که در چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند همه بالندگی‌شان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) است.

نکونام خاطرنشان کرد: انسان مومن، اهل بصیرت و بینش با چشم باز راه را می‌شناسد، فتنه‌ها او را در خود غرق نمی‌کند، انحراف‌ها و قدرتمندان او را مجذوب نمی‌کند و راهی جز ولایت در مسیر خود نمی‌بیند و لذا می‌ایستد و شاید در این راه همه اعضاء و جوارحش زیر تیر دشمن سوراخ سوراخ شود اما هرگز خم به ابرو نمی‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استقامت، بصیرت و ایمان دوستاران حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  نیاز جامعه امروز ما است.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا مردم ایران را خوب شناخته است بیان داشت: این مردم همیشه در صحنه، در همه انتخابات‌ها و عرصه‌ها نشان دادند که در هر جایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و ان شاالله  در ۲۹ اردیبهشت امسال هم به همگان ثابت می‌کنند که ملت ایران ابوالفضلی هستند و با بصیرت ابوالفضلی اجازه نخواهند داد  ولی امرشان تنها بماند و از سستی بعضی از این مسئولین نگران شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۹:۲۸

26 Dec 2019