۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۹۸۲۰
شهردار وردنجان:

خبرنگاران طلايه داران جبهه آگاهي و چشم بينا و زبان گوياي مردم هستند

شهردار وردنجان، هفدهم مردادماه فرصت مغتنمي است ،تا از زحمات بي دريغ اصحاب قلم و رسانه تجليل به عمل آيد.
خبرنگاران طلايه داران جبهه آگاهي و چشم بينا و زبان گوياي مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز ،ذوالفقار يوسفي شهردار وردنجان، به مناسبت روزخبرنگار در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: اين روز را به خبرنگاران تبريک ميگويم و هفدهم مردادماه فرصت مغتنمي است تا از زحمات بي دريغ اصحاب قلم و رسانه تجليل به عمل آيد.

وي افزود: افتخاري بزرگ است که از ناحيه کارکنان خدوم شهرداري وردنجان،اين روز شکوهمند را که روز حق گويي و حق جويي است و روز پاسداشت قداست قلم است به پاس تلاش خستگي ناپذير همه خبرنگاران ، نويسندگان و روزنامه نگاران ارجمند به کليه صاحبان انديشه و قلم در عرصه اطلاع رساني ، تبريک و تهنيت عرض نمايم.

يوسفي ضمن يادآوري عمل مجاهدانه مردان و زناني که براي بازگويي حقيقت و بازتاباندن واقعيت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رساني را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خويش گشته‌اند، گفت: در پيشاپيش اين سلسله راهيان وادي آگاهي و نيک انديشي، مجاهداني هستند که در نگرش خبر از خون خويش مايه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ايثار نام خويش را جاودانه ساختند.

وي ادامه داد : با درود به روان پاک شهيدان و جان باختگان خانواده بزرگ اصحاب رسانه که در مسير تحقق آرمان‌هاي انقلاب‌هاي اسلامي و ميهن عزيز‌، آموزگار مکتب فدا و آگاهي شدند گفت: براي تمامي خبرنگاران متعهد و کوشا ، سلامتي و توفيق روز افزون را از درگاه حضرت حق مسئلت مي‌کنم.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۰:۲۹

27 Jan 2020