۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۳۸۸۰
داور بین المللی کشور:

با کمک کتاب روان و ذهن خود را تقویت کنیم

داور بین المللی کشور گفت: همانطور که ورزش موجب نشاط و سلامت جسم می شود کتاب نیز می تواند موجبات سلامت روح و ذهن و تقویت و شادابی روان گردد.
با کمک کتاب روان و ذهن خود را تقویت کنیم
یدا.. جهانبازی داور بین المللی کشورمان در گفتگو با جهانبین نیوز، در خصوص برگزاری سلسله نشست های کتاب خوان، ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت : همانطور که ورزش موجب نشاط و سلامت جسم می شود کتاب نیز می تواند موجبات سلامت روح و ذهن و تقویت و شادابی روان گردد.

وی با اشاره به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خصوص اجرای طرح "نشست کتاب خوان" افزود: در این طرح با توجه به اینکه هر کس کتابی را که مطالعه کرده در چند دقیقه به دیگران معرفی می کند این کار هم موجب انتقال اطلاعات خواننده کتاب به مخاطبین می شود و هم آنان را مشتاق به مطالعه این کتاب می کند.

جهانبازی با بیان اینکه با اهدای کتاب و کتابخانه سازی می توان شرایط دسترسی علاقه مندان به مطالعه و جامعه کتابخوان به کتب مورد نیاز را تسهیل کرد اظهار امیدواری کرد که قطعا با همت و تلاش متولیان امر کتاب می توانیم شاهد افزایش سرانه مطالعه در کشور و استان باشیم.

این داور بین المللی کشورمان از همه افراد جامعه بخصوص جامعه ورزش دعوت کرد در طرح"نشست کتاب خوان" مشارکت پرشور داشته باشند.

گفتنی است ، نخستین نشست به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده" نشست کتاب خوان"در استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۶:۱۱

5 Jan 2020