۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۴۸۶۰
مطالبات مردمی شهر سامان

بي‌آبي در سامان تشنگي در ماه رمضان را دوچندان کرد/ قطعي سه روزه آب در سامان داد مردم را درآورد

قطعي آب شرب در شهرستان سامان که تبديل به مشکل و بحران بزرگ در شهر سامان شده است و وضعيت کنوني ناراحتي مردم را در پي دارد و اهالي اين شهر انتظار رسيدگي به مشکل مردم را از مسئولين دارند.
بي‌آبي در سامان تشنگي در ماه رمضان را دوچندان کرد/ قطعي سه روزه آب در سامان داد مردم را درآورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سامان شهر توريستي استان چهارمحال و بختياري هم اکنون با مشکل کم آبي مواجه شده‌ است.

رودخانه زاينده‌رود از کنار اين شهر عبور مي‌کند و اين در حالي است که حق برداشت آب نياز به صدور مجوزها دارد واين در حالي است که هم اکنون مردم شهر با تامين آب شرب مواجه شده‌اند.

سيستم آبرساني شهر نيز فرسوده و اين مهم نيز مشکل بسيار جدي در خصوص جيره بندي آب ايجاد کرده است.

بعضي از مناطق شهر داري آب هستند و بعضي از مناطق به خصوص شهرک ابوزر ، سي دستگاه، خيابان خاقاني، خيابان عمان، خيابان دهقان، بلوار معلم با مشکل جدي کم آب مواجعه هستند.

نارحتي مردم شهر سامان و مناطق عنوان شده به اين دليل است که مردم از اين موضوع نارحت هستند که چرا بايد از سوي دستگاه ها و ارگان هاي مورد نظر اطلاع رساني در رساتاي قطعي آب صورت نگيرد که حداقل مردم براي انجام امور روزانه خود آب ذخيره داشته باشند.

يکي از دلايل عمده کم آب سامان مصرف بيش از حد بعضي از ساکنين از آب و در اين زمينه بايد فرهنگ سازي در بين ساکنين شهر سامان صورت گيرد.

يکي از ساکنين شهرک ابوذر در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه سه روز متوالي است که آب شرب در شهرک ابوذر قطع شده است ، اظهار داشت: با توجه بر اينکه از اول تابستان شاهد افت فشار آب شرب در شهرک ابوذر بوديم اما الان سه روز متوالي است که آب شرب در شهرک ابوذر قطع شده است.

خانم ابراهيميان با اشاره بر اينکه فصل گرما آغاز شده است وتمامي کولرهاي منطقه آبي است و نياز مبرم به آب دارد که الان در حال حاضر با قطعي آب و ماه رمضان مردم بعضي از مناطق در مضيقه هستند، تصريح کرد: منطقه شهرک ابوذربا توجه بر اينکه در بالا دست شهر سامان واقع شده  با مشکل کم آبي و بي آبي در تابستان مواجعه است.

وي بيان داشت: از مسئولين خواستاريم که به مشکلات رسيدگي کنند و حل مشکلات مردم را در اولويت قرار دهند.

اقاي صيادل پور در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه مشکل کم آبي نه تنها امسال بلکه ۲۵ سالي است که من در اين منطقه ساکن هستم اما مشکل کم آبي وجود داشته است، عنوان کرد: با خانواده دو روز پيش در باغات خود بوديم و زماني که به منزل آمديم آب شرب در منزل نبود و حال يکي از فرزندانم در ساعت ده شب بد شد و در منزل آب شرب براي درست کردن آب قند هم وجود نداشت و مجبور به آب کردن يخ شديم.

وي با اشاره براينکه مشکل کم آبي به يک بحران بزرگ در اين منطقه تبديل شده است، عنوان کرد: مسئولين بايد اقدام جدي براي اهالي شهر سامان و شهرک ابوذر داشته باشند، مگر شهرک ابوذر جزء اين شهر نيست که رسيدگي به امورات مردم ندارند.

يکي از ساکنين سي دستگاه شهرک ابوذر در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه مشکل کم آبي در منطقه سي دستگاه زياد است و در روز شايد دو يا سه ساعت آب شرب وجود داشته باشد، بيان داشت: آب مايه حيات و زندگي است و تا زماني است که آب نباشد زندگي ها مختل مي شود.

وي با بيان اينکه ما به عنوان مهاجر از خوزستان به مدت سه تا چهار ماه تابستان در اينجا ساکن هستيم مشکل کم آبي در اين شهر نيز همانند اهواز وجود دارد ، عنوان کرد: براي شهر سامان که رودخانه خروشاني همچون زاينده رود از کنارش عبور مي کند وجود کم آبي و بي آبي براي شهر توريستي بسيار ناگوار است و اين ضرب المثل مصداق اين شهر است آب در کوزه و ما تشنه لبان مي گرديم.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۷:۰۸

27 Dec 2019