۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۴۷۸۰

توزيع گوشت قرباني بين مددجويان تحت حمايت کميته امداد بن

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بن خبر داد: ۳۴۹ کيلوگرم گوشت قرباني بين مددجويان تحت حمايت اين کميته توزيع شد.
توزيع گوشت قرباني بين مددجويان تحت حمايت کميته امداد بن
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر از توزيع ۳۴۹ کيلوگرم گوشت قرباني بين مددجويان تحت حمايت اين کميته خبرداد.

وي افزود: امسال شهرستان بن با ذبح نمودن ۱۸ راس گوسفند که توسط موسسه ام ابي‌ ها و خيرين اين شهرستان در ۳ مرکز نيکوکاري و امداد اين شهرستان تهيه و ذبح شد و توسط مددکارن به خانواده‌هاي نيازمند و ايتام تحت حمايت توزيع گرديد.

وي با بيان اينکه گوشت‌هاي توزيع شده از طرف خيران اعطا شده است، گفت: ارزش گوشت‌هاي اهدايي بيش از ۹۵ ميليون ريال بوده که بين ۳۳۴ خانواده بي‌سرپرست و نيازمند توزيع شده است.

بهداروند گفت: امسال در نتيجه تعامل خوب بين خيرين و اين کميته در اين شهرستان ميزان نذورات عيد سعيد قربان از افزايش چشمگيري برخوردار بود.

وي ادامه داد: اين کميته هر ساله در عيد سعيد قربان براي کمک به خانواده‌هاي نيازمند بخشي از گوشت‌هاي قرباني را جمع‌آوري و بين آنان توزيع مي‌کند تا به نيازمندان واقعي جامعه برسد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بن بيان کرد: مردم به جاي اعطاي قرباني و نذورات خود به خويشان و همسايگان غيرنيازمند، مي‌بايست آن را به اين نهاد به عنوان امين نيکوکاران و ياور نيازمندان تحويل دهند تا به افراد نيازمند واقعي با اولويت ايتام و بي‌سرپرستان توزيع شود که بدون شک پاداش اخروي آن نزد خداوند نيز بيشتر خواهد شد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) بن با بيان اينکه اين نهاد آمادگي خود را براي جلب مشارکت‌ مردمي اعلام مي‌کند، افزود: رويکرد اصلي کميته امداد، توانمندسازي مددجويان و توسعه مشارکت‌هاي مردمي است.

بهداروند افزود: همکاري مسئولين و گزارشگران مرکز صدا و سيما در تهيه خبر و گزارش در توزيع گوشت نذري توسط مددکاران اين شهرستان و سرکشي از خانواده‌هاي تحت حمايت و نيازمند و دلجوئي از خانواده‌ها را از برنامه‌هاي اساسي اين رسانه ملي عنوان نمود و از زحمات آنان تقدير و تشکر نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۰۱

10 Jan 2020