۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۰۷۱۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال شکست انقلاب اسلامی از راه منکر است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس یک دنیا درس و تجربه بود برای ما، اما امروز شاهدیم که دشمن به دنبال آن است که از راه منکر انقلاب و اسلام را شکست دهد.
دشمن به دنبال شکست انقلاب اسلامی از راه منکر است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از سربازان با اشاره به فلسفه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: باید فرمان و اوامر پروردگار در جامعه زنده باشد که انسان از آن عبور کند و به ایمان برسد.

وی با بیان اینکه تقوا در سایه ایمان و ایمان به اینکه خدا یاری می‌کند بسیار مهم است و کسی که دستش را در دست پروردگار قرار دهد خدا یاری‌گرش خواهد بود تاکید کرد: نباید دل به آمریکا و بیگانه بست چون ما رهبری داریم که با صلابت ایستاده و همه را به مقاومت دعوت می‌کند.

نکونام اضافه کرد: شما شهدا و هشت دفاع مقدس را در پرونده خود دارید، هشت سالی که در آن و در عملیات‌های مختلف نصرت پروردگار یاری‌گر رزمندگان بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس یک دنیا درس و تجربه بود برای ما، اما امروز شاهدیم که دشمن به دنبال آن است که از راه منکر انقلاب و اسلام را شکست دهد.

گفتنی است بازسازی نمایش کربلای ۵ به روز دیگری موکول شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۱:۱۳

6 Feb 2020