۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۹۴۴۲
بمناسبت سالروز تاسيس شوراي نگهبان:

ديدارجمعي از اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهرنگ با امام جمعه + تصاوير

اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهرنگ بمناسبت سالروز تاسيس اين نهاد با امام جمعه اين شهرستان ديدار کردند.
ديدارجمعي از اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهرنگ با امام جمعه + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهرنگ بمناسبت ۲۶ تير سالروز تأسيس شوراي نگهبان بدستور امام راحل(ره) با امام جمعه کوهرنگ ديدار کردند.

امام جمعه کوهرنگ اظهار داشت: از دغدغه ها و آرزوي امام خميني(ره) پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران اين بود که در اين کشور قوانين براساس دين و شرع مقدس اسلام وضع شود.
 
حجه الاسلام طباطبايي گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران فضايي بوجود آمد و امام راحل(ره) دستور تأسيس نهاد مقدس شوراي نگهبان را در ۲۶ تير سال ۵۹ صادر کرد تا شش فقيه و شش حقوقدان از قوانين کشور مراقبت نمايند و مانع نفوذ بيگانه و اجنبي در قوه مقننه و مجريه  اين کشور گرفته شود.
 
امام جمعه کوهرنگ گفت: به محض تأسيس شوراي نگهبان بدستور امام راحل(ره)، بلافاصله دشمن واکنش نشان داد و موضعگيري کرد زيرا فهميدند که امام با اين کار مانع از نفوذ آنان شده و اين بهترين فيلتر و مانع براي جلوگيري از نفوذ دشمن است و البته در کشورهاي اروپايي هم فيلترهايي بر وضع قانون دارند.
 
طباطبايي شوراي نگهبان را فشرده و عصاره ي انقلاب اسلامي ايران برشمرد و خاطرنشان کرد: هرچه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوري اسلامي مي گذرد اهميت نهاد مقدس شوراي نگهبان بيشتر از گذشته جلوه گري مي کند و اين يکي از بهترين يادگارهاي امام راحل(ره) است که مردم هم دغدغه تصويب قانون برخلاف شرع مقدس اسلام را در اين کشور ندارند .
 
امام جمعه کوهرنگ از آيت اله جنتي دبير شوراي نگهبان بعنوان يک شخصيت برجسته در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برشمرد و گفت: هر روز اين شخصيت برجسته براي نظام مهم و مفيد است و هجمه سنگين دشمنان عليه وي مبين اين ادعاست که توانسته در ميان درياي متلاطم هجمه، کشتي را به ساحل نجات هدايت کند و برساند که اوجش در زمان رد صلاحيت نامزدهاي انتخاباتي است.
 
وي گفت: از جمله ويژگي هاي بارز و برجسته شخصيتي آيت اله جنتي آن است که انساني خودساخته است و اهل مسامحه و مماشات و تعارف و سازش نبوده و نيست و اهل تقوا و پرهيزگاري است و مجموعه هيأت نظارت برانتخابات هم بايد اين گونه باشند.
 
طباطبايي بيان داشت: اعضاي هيأت نظارت برانتخابات و مجموعه ي وابسته به شوراي نگهبان بايد نسبت به مسئوليت خويش آگاه بوده و مرعوب تهديدات نشوند و اهل تطميع و لاوي گري نباشند و انقلابي عمل کنند خدا را در نظر داشته باشند و همان گونه که مد نظر مقام معظم رهبري است عمل کنند ولاغير.
 
امام جمعه کوهرنگ گفت: ممکن است عده اي از افراد و نامزدهاي مريض پيدا شوند که بخواهند با تطميع اعضاء هيأت نظارت برانتخابات، آنان را بفريبند نکند که آخرت خويش را فداي دنياي ديگران کنيم که در اين صورت در آينده احساس ندامت و پشيماني خواهيم کرد.
 
در ابتداي اين ديدار حاج تقي غيبي سرپرست دفتر هيأت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهرنگ در گزارشي اعلام کرد: 590 ناظر شعبه أخذ رأي اين شهرستان بر انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي که اسفند گذشته برگزار شد؛ از آراء مردم صيانت کرده و برانتخابات نظارت داشتند.
 
غيبي گفت: هم اکنون براي ايجاد آمادگي بيشتر جهت برگزاري انتخابات سال آينده هستيم.

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۰۹:۱۴

23 Mar 2020