۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۶۴۶۲
امام جمعه سامان /

ماندگاري شهادت شهيد حججي استقامت و بردباري در مقابل تفکير هاي بوده است

ماندگاري شهادت شهيد حججي استقامت و بردباري در مقابل تفکير هاي بوده است
ماندگاري شهادت شهيد حججي استقامت و بردباري در مقابل تفکير هاي بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي با تسليت ايام شهادت امام حسين (ع) ، اظهار داشت: قيام امام حسين و يارانش در راستاي احياء امر به معروف و نهي از منکر دو فريضه متروک و فراموش شده بوده است .

حجت الاسلام و المسليمن علي اصغر عقيلي با بيان اينکه همه ما در زيارت نامه حضرت به اين امر اعتراف داريم ، بيان داشت: حضرت حسين بن علي (ع) در ميدان جنگ با توجه به حمله هاي دشمن نماز اول وقت را به جا آورند.

وي با بيان اينکه شيعيان و ياران و انسان هاي تمام دنيا تا روز قيامت بدانند که امام حيسن (ع) نمازش را در جنگ نيز به تاخير نينداخت ، تصريح کرد: زماني نماز اول وقت را نخوانيم دروغ و ريا است که مي گويم ما عاشق امام حسين (ع) هستيم .

عقيلي عنوان کرد: کساني که در نمازشان سستي به خرج مي دهند و عاشق و محب امام حسين (ع) نيستند و با اقامه نماز اول وقت و احياء امر به معروف و نهي و از منکر و ... ادامه دهنده راه امام حسين (ع) باشيم .

امام جمعه سامان در خطبه دوم با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز محرم و تشيع پيکر بي سر شهيد عزيز شهيد محسن حججي پيامي استقامت و پايداري را براي تمامي جهانيان داشته و خواهد داشت، تصريح کرد: دليل اينکه شهيد حججي ماندگار و در جهان شناخته شد به دليل استقامت و پايداري اين شهيد عزيز در برابر تکفيريها و داعشي ها بوده است .

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي با بيان اينکه همه مي گويم پرودگار ما الله است و حججي نيز اين کلام را گفت اما بين ما شهيد حججي تفاوت فاحش وجود دارد چرا که شهيد حججي هزينه اين سخن را که پرودگار من الله است را داد و در برابر دشمنان اسقامت و بردباري ورزيد.

وي با اشاره بر اينکه در زمان استقامت, ثبات و ايستادگي صبر و تحمل ملائکه نازل مي شوند و بر حججي و حججي ها فرشتگان نازل مي شوند ، عنوان کرد: اميد است به واسطه خون شهيد مظلوم طومار زندگي حراميان و تکفيرها پيچده شود و خون شهيد حججي معجزه به همراه داشت.

انتهاي پيام /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۴:۴۲

1 Jan 2020