۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۰۴۲
اوضاع پریشان پرسنل شهرداری اردل

زندگی در شرایط سخت!/ تعویق ۴ ماهه در پرداخت حقوق کارمندان شهرداری اردل!

با خبر شدیم شهرداری اردل حقوق چهار ماهه اخیر کارمندان رسمی و پیمانی خود را پرداخت نکرده و متاسفانه درحالی که این تاخیر وارد ماه پنجم می‌شود، مشکل همچنان وجود دارد.
زندگی در شرایط سخت!/ تعویق ۴ ماهه در پرداخت حقوق کارمندان شهرداری اردل!
به گزارش جهانبین نیوز؛ در شرایط اقتصادی فعلی و وضعیتی که هر روز بر قیمت‌ها افزوده می‌شود و عدم تناسب بین درآمد مردم و افزایش قیمت‌ها پرداخت نشدن حقوق می‌تواند باعث برزو مشکلات بسیاری در زندگی افراد شود.

با خبر شدیم شهرداری اردل حقوق چهار ماهه اخیر کارمندان رسمی و پیمانی خود را پرداخت نکرده و متاسفانه درحالی که این تاخیر وارد ماه پنجم می‌شود، مشکل همچنان وجود دارد.

چهار ماه است حقوق دریافت نکردیم/ برای تهیه مایحتاج اولیه هم پول نداریم

یکی از کارکنان شهرداری اردل در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پرسنل رسمی و پیمانی شهرداری از شهریورماه حقوق دریافت نکردند.

وی ادامه داد: عدم پرداخت حقوق باعث شده حق بیمه هم پرداخت نشود و به همین دلیل برای مراجعه به پزشک و با نرخ آزاد هزینه‌هایمان بیش از دو برابر می‌شود.

این کارمند شهرداری اردل با اشاره به اینکه ما هم مثل بقیه مردم باید اقساط واممان را پرداخت کنیم افزود: این تاخیر در پرداخت باعث شده قسط‌ها عقب بیوفتد و متاسفانه اخطاریه‌هایی برای ضامن‌هایمان ارسال شده.

وی بیان داشت: علاوه‌بر این برای تامین مایحتاج زندگیمان هم با مشکل مواجهیم و در این شرایط نمی‌توانیم مواد اولیه و مورد نیازمان را خریداری کنیم.

به گزارش جهانبین نیوز؛ از آنجایی که در شرایط فعلی عدم پرداخت به موقع حقوق می‌تواند مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورد در همین راستا موضوع را از شهرداری اردل پیگیر شدیم.

مشکلات اقتصادی و بدهی‌های قبلی علت تاخیر در پرداخت‌هاست

مسلم اسماعیل‌ زاده شهردار اردل در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن تائید این موضوع که پرسنل شهرداری چهار ماه است علاوه‌بر حقوق مزایا هم دریافت نکردند اظهار کرد: یکی از علل تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل را قطع کمک‌های دولتی، رکود و مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

وی پرداخت دیون شرکت‌های خدماتی و پرداخت هزینه‌های جاری عمرانی که از دوره شهردار سابق باقی بود را از دیگر علل تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری دانست و بیان داشت: قطع ارزش افزوده قراردادهای نفتی یکی دیگر از مشکلاتی بود که موضوع پرداخت‌ها را با تاخیر مواجه کرده است، اما موضوع دوباره در مجلس تصویب شد که برگردد و در شورای نگهبان درحال بررسی است.

شهردار اردل یادآور شد: اردل به لحاظ شاخص جمعیت، جمعیت بالایی ندارد و اعتبارات ارزش افزوده استانی که به ما تعلق می‌گیرد پایین است، متاسفانه شهرداران قبلی فقط هزینه‌های جاری را پرداخت کرده و هزینه‌های عمرانی باقی مانده است و همین امر مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.

حقوق پرسنل در دی‌ماه پرداخت می‌شود

اسماعیل زاده یادآور شد: کل دیون قبلی پرداخت شده و حدود ۲۰۰ میلیون دیگر بدهی داریم و برای پرداخت این بدهی‌ها مجبور شدیم زمین‌های شهرداری را به فروش برسانیم، همچنین بدهی ما به کارکنان حدود ۱۴۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به طلب ۴۸۰ میلیونی شهرداری از ادارات و فعالیت سه بار در سال کمیسیون ماده ۱۰۰ اضافه کرد: حقوق کارکنان در دی‌ماه پرداخت می‌شود و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۱۹

6 Jan 2020