۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۸۰۹۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در استقبال از شهید مدافع حرم؛

شهید علی طاهری برای شهادت آرام و قرار نداشت/ مردم شهرکرد تا ابد پشت شهدا ایستاده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این شهید بزگوار آرام و قرار نداشت برای شهادت و امروز در آرامش است چون به آرزویش رسیده ادامه داد: براساس گفته‌های فرزند ایشان شهید طاهری در روزهای آخر اعزام حال عجیبی داشته است و نشاط و سرزندگی ویژه‌ای در ایشان دیده می‌شد.
شهید علی طاهری برای شهادت آرام و قرار نداشت/ مردم شهرکرد تا ابد پشت شهدا ایستاده‌اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم استقبال از علی طاهری شهید مدافع حرم در شهرکرد اظهار کرد: شهادت این شهید بزرگوار را خدمت خانواده و مردم شهیدپرور این استان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه این شهید بزگوار آرام و قرار نداشت برای شهادت و امروز در آرامش است چون به آرزویش رسیده ادامه داد: براساس گفته‌های فرزند ایشان شهید طاهری در روزهای آخر اعزام حال عجیبی داشته است و نشاط و سرزندگی ویژه‌ای در ایشان دیده می‌شد.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد خود را فدای اسلام و دین کند از خود بی‌خود می‌شود و ا همه چیزش می‌گذد چون تنها به یک چیز فکر می‌کند و آن رضایت خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این عزیز دوران خدمت خود را در سپاه به پایان رسانده بود و دوران بازندشستگی خود را سپری می‌کرد و از همین‌رو آنچه که باید انجام می‌داد فداکارانه انجام داده بود و انتظار نبود که ایشان بعد از بازنشستگی کاری انجام دهد اما این ویژگی مردان خدا است که وقتی با خدا پیمان بسته‌اند  تا زمانی که به آن دست پیدا نکنند آرام و قرار ندارند.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: مردان خدا همواره در تکاپو هستند، تنها به وظیفه و تکلیف خود می‌اندیشند و عشق‌بازی می‌کنند برای رسیدن به هدف خود برای این افراد مرز و بوم معنا ندارد و هر کجا دشمن خدا حضور داشته باشد وارد میدان شده و با دشمن خدا مبارزه می‌کنند و برای زنده نگه دشتن دین خدا از جان خود هم می‌گذرند.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: مردم شهرکرد امروز آمدند که بگویند شهید طاهری تنها نیست و ما نمی‌گذاریم رهروان این شهدا کم شوند اگرچه یک نفر را شهید کردید اما هزاران نفر جای او را خواهند گرفت.

وی بیان داشت: این ابتدای حق و حقیقت است و مردان حق منتظرند که عرصه دفاع از دین برایشان فراهم شود و پرچم‌دار حق شوند و شما مردان و زنان شهیدپرور در پیشگاه خداوند روسفید هستید و آرمان‌های انقلاب و امام خمینی را با همه توان دنبال می‌کنید و اجازه نمی‌دهید آمریکا ذره‌ای آسیب به این حرکت‌تان وارد کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر همه دنیا دست به دست هم دهند و بخواهند در برابر مردان خدا بایستند محال است پیروز شوند چون این مردان با قدرت ایمان راه خود را ادامه می‌دهند و خدا همواره این افراد را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۳:۵۰

27 Dec 2019