۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۲۲۳۲
مسن سال ترين معلم شهرستان سامان/

معلمي که تحصيل را از سن 22 سالگي آغاز کرد

در شهرستان سامان خانم ناهيد تقوي معاون مدرسه بلال چم کاکاء تحصيل خود را از سن 22 سالگي شروع کرده هم اکنون يکي از مسن سال ترين معلمان اين شهرستان است.
معلمي که تحصيل را از سن 22 سالگي آغاز کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، در شهرستان سامان خانم ناهيد تقوي معاون مدرسه بلال چم کاکاء تحصيل خود را از سن ۲۲ سالگي شروع کرده هم اکنون يکي از مسن سال ترين معلمان اين شهرستان است.خانم تقوي متولد سال چهارم مهر ماه سال ۱۳۳۴ است و در حال حاضر ۵۴ ساله است و در شهرستان سامان مشغول به تدريس است.

ناهيد تقوي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با اشاره بر اينکه تنها دليل تحصيل من در سن ۲۲ سالگي تنها خواندن دعا و قرآن بود،اظهار کرد: در سن ۲۲ سالگي با ثبت نام در نهضت سواد اموزي در سال ۶۲ در دوره مقدماتي نهضت آغاز کردم و بعد از يک وقفه سه سال سال پنجم را شروع کرد و دوره راهنمايي را در مدرسه لعثت و دوره دبيرستان را در بزرگسالان نرجش ادامه دادم.

تقوي با بيان اينکه سال دوم دبيرستان آزمون ورودي براي اموزش يار شدن در نهضت را دادم و قبول شدم و سال ۷۱ آموزش يار شدم ، تصريح کرد: با شش سال سابقه کار در نهضت سواد آموزي معرفي به آموزش و پرورش شدم .

وي با اشاره بر اينکه در سال ۸۱ در کنکور دانشگاه ازاد شرکت و بعد از قبولي در رشته اموزش ابتدايي مشغول به تحصيل شدم ، عنوان کرد : الان در حال حاضر سابقه کاريم ۲۱ سال است.

تقوي با بيان اينکه طمع تلخي بي سوادي بسيار سخت بود در آن زمان دوست داشتم دعا و قرآن بتوانم بخوانم به هيمن دليل تحصيل را شروع کردم افزود: از نهضت سواد اموزي شروع و به معلمي ختم شد که بهترين خاطره من زماني بود که در اموزش و پرورش به عنوان معلم پذيرفته شدم.

معاون مدرسه بلال جم کاکاء با بیان اینکه مشوق من براي ادامه تحصيل برادر و زن برادرم براي ادامه تحصيل بودند، عنوان کرد: شش سال در ميانکوه و بعد در منطقه سامان گرمدره، ياسه چاه و دبستان بلال چم کاکاء مشغول به خدمت بودم .

ناهيد تقوي با بيان اينکه از مشکلات ما در حوزه آموزشي کمبود نيروي انساني است در حالي که خودم هم معاون مدرسه بلال چم کاکاء هستم و تدريس دو يايه اول و دوم اين آموزشگاه بر عهده خود من است.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۹:۲۲

16 Jan 2020