۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۹۵۳۲
فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

غني‌سازي اوقات فراغت بستري مناسب براي رشد و شکوفايي استعداد جوانان

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: غني‌سازي اوقات فراغت جوانان بستري مناسبی را براي رشد و شكوفايي ظرفيت‌هاي مختلف در جامعه به ويژه استعداد جوانان فراهم می‌کند.
غني‌سازي اوقات فراغت بستري مناسب براي رشد و شکوفايي استعداد جوانان
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميد ملك‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با بام ايران خبر، با اشاره به مشكلات جوانان و به دنبال آن مشكلات ايجاد شده در سطح جامعه اظهار كرد: جوانان، محور حركت و توسعه جامعه بوده، بنابراين لازم است دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان در راستاي بسترسازي مناسب براي رشد و شكوفايي استعداد جوانان برنامه مطلوبي داشته باشند.

ملك‌پور با بيان اهميت برنامه‌ريزي در همه امور به ويژه در زمينه تسهيل امور جوانان، تصريح كرد: غني‌سازي اوقات فراغت جوانان بستري مناسب براي رشد و شكوفايي ظرفيت‌هاي مختلف در جامعه به ويژه استعداد جوانان فراهم خواهد كرد و به همين سبب بايد براي اوقات فراغت جوانان برنامه‌‌‌ريزي با اهداف متعالي و به صورت كامل و جامع انجام شود.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به اينكه بسياري از مشكلات جوانان به دليل عدم وجود برنامه‌ريزي مناسب و عدم بهره‌مندي مفيد از اوقات فراغت آن‌ها است، عنوان كرد: برنامه‌ريزي صحيح و مدون امكان ساماندهي به امور جوانان را آسان‌تر كرده و سبب پيشگيري از ايجاد مشكلات بيشتر در جامعه خواهد شد.

وي اظهار داشت: برنامه‌ريزي يكي از اركان مهم توسعه و پيشرفت جوامع مختلف بوده و لازم است در شهرستان شهركرد نيز به اين امر مهم اهتمام ويژه‌اي از سوي همه دستگاه‌هاي اجرايي صورت گيرد.

ملك‌پور با بيان اهميت فرهنگ‌سازي در جامعه در راستاي سوق دادن جوانان به سوي امور برنامه‌ريزي شده، خاطرنشان كرد: داشتن برنامه به منظور هدايت جوانان به سوي انجام امور متناسب و مفيد و بهره‌گيري آن‌ها از اوقات فراغت خود به عنوان يك ظرفيت مطلوب، سبب پيشگيري از پديد آمدن و ازدياد آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه خواهد شد.

وي اضافه كرد: بايد همه مسئولان نسبت به امر اشتغال و ازدواج كه دو مقوله بسيار مهم در امور جوانان است توجه ويژه‌ داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به مشكلات مختلفي كه ازدواج جوانان را با مشكل مواجه مي‌كند، اضافه كرد: آداب و رسوم دست و پاگير، مهريه و جهيزيه‌هاي سنگين، مسائل فرهنگي موجود در جامعه از جمله مشكلاتي است كه بر سر راه ازدواج جوانان قرار دارد و سبب بالا رفتن سن ازدواج شده است.

وي افزود: اميد است با ارائه راهكارها و برنامه‌هاي دقيق و مدون از سوي همه دستگاه‌هاي اجرايي مشكلات حوزه جوانان كاهش يابد و به زودي شاهد برطرف شدن كامل مسائل و مشكلات در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان باشيم.

اين مسئول مشاركت، همدلي و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي برطرف كردن مشكلات حوزه جوانان را بسيار مهم دانست و عنوان كرد: در اين استان ظرفيت‌هاي مطلوبي از لحاظ نيروي انساني و منابع طبيعي وجود دارد و بايد از اين استعدادها براي پيشبرد اهداف توسعه‌اي در چهارمحال و بختياري به ويژه شهرستان شهركرد بهره‌مند شد چراكه يكي از عوامل رشد و توسعه پايدار نيروي انساني است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۲:۲۲

8 Jan 2020