۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۵۶۶۲
امام جمعه شهر اردل;

امروز رسالت اول بسيج مبارزه با نفوذ دشمن است

امام جمعه شهر اردل اردل گفت:امروز رسالت اول بسيج مبارزه با نفوذ دشمن است زيرا مهترين هدف دشمنان که سرکرده آنان آمريکاي خائن است به دنبال نفوذ در تمام زمينه هاست.
امروز رسالت اول بسيج مبارزه با نفوذ دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به اينکه دشمن امروز خواسته خود را درعرصه رسانه پيگيري مي کند ودرصدد آلوده کردن جامعه با اشاعه فساد، اعتياد وبي بند وباري است افزود: براي مبارزه با شبيخون دشمنان، بسيج مستضعفان وظيفه سنگيني برعهده دارد.

سلمانپور با بيان اينکه حضور مطمئن ودشمن شکن بسيج در هشت سال مقدس نشان از عظمت وصلابت اين نهاد مردمي است افزود: امروز رسالت اول بسيج مبارزه با نفوذ دشمن است زيرا مهترين هدف دشمنان که سرکرده آنان آمريکاي خائن است به دنبال نفوذ در تمام زمينه هاست.

وي افزود:آمريکا در مذاکرات همچنان حيله گر است و تلاش مي کند تا در زمينه هاي سياسي،اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ايران اسلامي نفوذ کند و رخنه بيندازد که تفکر بسيجي تا به حال اجازه اين حرکت را به اين دشمن شوم نداده اشت.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به اينکه تبعيت از مقام معظم رهبري يکي از مولفه هاي بسيج است اظهارکرد: بايد با بها دادن به بسيجيان نگذاريم آنها فراموش شوند زيرا همين دلاورمردان بسيجي بودند که همه هستي خود را پاي نهال نوپاي انقلاب فدا وآرزوها وتوطئه هاي شوم دشمنان را خننثي کردند.

اين مقام مسئول همچنين به حملات تروريستي اخير پاريس فرانسه که تعدادي از مردم کشته ومجروح شدند اشاره کرد و گفت: امروز گروه تروريستي داعش که دست پرورده خود غربي هاست، بلاي جان آنها شده است.

سلمانپور گفت: تازماني که کشورهاي غربي سياست ها و رويکردهاي خود را در قبال گروه هاي تروريستي در سوريه، عراق ويمن تغيير ندهند، هيچ زماني از کابوس و وحشت تروريسم درامان نخواهند بود.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۶:۰۸

13 Feb 2020