۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۶۶۵۲
كارشناس بيمه كشاورزي چهارمحال و بختياري:

مشکل غرامت بيمه محصولات کشاورزان چهارمحال و بختياري برطرف مي‌شود

كارشناس بيمه كشاورزي چهارمحال وبختياري گفت: دغدغه‌هاي اصلي كشاورزان درزمينه بيمه محصولات پرداخت غرامت است که باتوجه به پيگيری‌ها و جلسات متعدد در اين زمينه اين مشكل برطرف مي‌شود.
مشکل غرامت بيمه محصولات کشاورزان چهارمحال و بختياري برطرف مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، ناصر ابراهيمي دهکردي كارشناس بيمه كشاورزي استان در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص تعهدات حق بيمه كشاورزي اظهارکرد: تعهدات حق بيمه كشاورزي درسال جاري نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش خوبي داشته است.

وي افزود: همچنين درسال‌هاي گذشته محصولاتي مانند زعفران، پياز، آلو  و گوجه سبز تحت بيمه نبودند كه با پيگيري‌هاي لازم درسال جاري اين محصولات تحت پوشش بيمه قرار گرفتند.

ابراهيمي ادامه داد: دغدغه‌هاي اصلي كشاورزان در زمينه بيمه محصولات پرداخت غرامت است که با توجه به پيگيری‌ها و جلسات متعدد در اين زمينه اين مشكل هم برطرف خواهد شد.

كارشناس بيمه كشاورزي استان با اشاره به بيمه باغات بيان کرد: باغداران حداكثر تا پايان دي‌ماه فرصت دارند تا جهت بيمه باغات خود اقدام نمايند.

وي با اشاره به برگزاري كارگاه آموزشي بيمه محصولات كشاورزي در استان خاطرنشان کرد: اولين كارگاه آموزشي بيمه محصولات كشاورزي با همكاري بانك كشاورزي در مديريت جهاد كشاورزي شهرستان شهركرد با حضور بيش از ۸۰ نفر از كشاورزان نمونه و پيشرو در استان برگزارشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۸:۱۷

31 Jan 2020