۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۷۶۴۲
وزیر اطلاعات در نشست خبری عنوان کرد:

رادار وزارت اطلاعات نقطه کور ندارد/دستگیری تیم 4 نفره تروریستی در مرزهای غربی کشور

حجت‌الاسلام علوی در نشست خبری اعلام کرد: در 5 اسفند یعنی چهارشنبه و دو روز قبل از انتخابات یک تیم چهار نفره را شناسایی کردیم که اقلام زیادی که برای عملیات انتحاری و انفجاری کاربرد داشت کشف و ضبط شد.
رادار وزارت اطلاعات نقطه کور ندارد/دستگیری تیم 4 نفره تروریستی در مرزهای غربی کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر با حماسه پرافتخار خود، پیام عزت و اقتدار ایران اسلامی را به همه جهان مخابره کردند و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بار دیگر جهان را دچار شگفتی کرد.

وی تصریح کرد: از صمیم دل به عنوان یک خدمتگذار از ملتی که به فراخوان رهبری لبیک گفته و پای صندوق رأی حضور یافت، تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم با خدمت خود پاسخگوی مردم باشیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتخابات با آرامش و در فضایی امن برگزار شد، گفت: مردم در فضایی آمیخته با آرامش و همراه با امنیت رأی خود را به صندوق انداختند.

وی تأکید کرد: واضح بود جریان‌های تروریستی که نسبت به امنیت کشور رشک می‌برند، می‌کوشند عرصه انتخابات ما را با سلسله‌ای از تحرکات امنیتی و توطئه‌های خائنانه، آرامش را از مردم بگیرند و این انتخابات را مخدوش کنند.

علوی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) همراه با سایر دستگاه‌های نظامی، قضایی و امنیتی اشراف اطلاعاتی خود را مضاعف کردند، گفت: تمام صحنه‌هایی که احتمال جریان‌های تروریستی می‌رفت، زیرنظر گرفتند و اشراف اطلاعاتی خود را بالا برده و حرکت‌های مشکوک را شناسایی و مورد رصد کامل اطلاعات قرار دادند، همچنین مواردی که قصد توطئه داشتند را شناسایی و به فضل خداوند از اینکه جریان‌های تروریستی بتوانند در مقطع انتخابات دست به جنایتی بزنند جلوگیری کردند.

وزیر اطلاعات با اشاره به امنیت حاکم بر کشور و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امنیت بی‌بدیل گفت: دشمنان ما اعم از سرویس‌ها و جریانات معاند همواره درصدد توطئه‌آفرینی و ضربه زدن به امنیت و آرامش کشور هستند، ولی مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به لطف خداوند زمینه را برای جریانات تروریستی سلب می‌کند.

وی با اشاره به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: در این مقطع چندین جریان تروریستی قصد داشتند اقداماتی را انجام دهند که ما اینگونه حرکات را شناسایی کردیم و در این راستا به دو مورد اشاره می‌کنم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه یعنی ۱۸ روز قبل از روز رأی‌گیری، یکی از عناصر تکفیری را در مرزها و مناطق جنوب کشور شناسایی کردیم؛ وی دو عدد بمب دست‌ساز فراهم کرده بود که امکان کنترل از راه دور را داشت، همچنین مقداری مواد منفجره و یک بمب آهن‌ربایی برای اقدام به ترور از طرف چسباندن به خودرو فراهم شده بود را شناسایی کردیم.

علوی تصریح کرد: همچنین جریانات تروریستی خارج از کشور از مرزهای غرب کشور که اقدام آنها ورود به داخل و عملیات تروریستی است، همراه با سایر دستگاه‌ها مناطق مرزی کشور را تحت کنترل کامل قرار داده‌ایم و در همین راستا در ۵ اسفند یعنی چهارشنبه و دو روز قبل از انتخابات یک تیم چهار نفره را شناسایی کردیم که اقلام زیادی که برای عملیات انتحاری و انفجاری کاربرد داشت کشف و ضبط شد؛ این تیم ۶ جلیقه انتحاری، مقداری پودر انفجاری آرتی‌ایکس و ۹ چاشنی الکترونیکی به همراه داشتند که آنها را ثبت و ضبط کردیم.

وی تصریح کرد: بنده به ملت ایران اطمینان می‌دهم که رادار وزارت اطلاعات نقطه کور ندارد و هرگز به جریان‌های تروریستی مجال اقدام داده نخواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۲۴

27 Jan 2020