۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۹۶۱۲
استاد دانشگاه در شهرکرد:

FATF راهی برای نفوذ اندیشه‌ای دشمن در ایران/نمایندگان مُصِر بر تصویب لوایح استکباری صادق نیستند

استاد دانشگاه در شهرکرد گفت: FATF همان نفوذ پسابرجام است، نه فقط نفوذ انسانی بلکه نفوذ اندیشه‌ای چون وقتی ریشه‌ها نفوذ پیدا کرد خودبه خود انسان‌ها را گرفتار کرده و فرهنگ جامعه را به سمت و سویی که استکبار می‌خواهد می‌برد.
FATF راهی برای نفوذ اندیشه‌ای دشمن در ایران/نمایندگان مُصِر بر تصویب لوایح استکباری صادق نیستند
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید قانون‌شناس باشند، و قانون‌گذاری را براساس نگرش دینی که داریم انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید قوانین کلی در دین و مذهب را بشناسند و از درون آن‌ها قوانین مورد نیاز کشور را بیرون بکشند اضافه کرد: بنابراین اگر چنین عمل شود، هیچ نماینده‌ای نباید خلاف آنچه حق تعالی فرمودند انجام دهد.

بسیج با بیان اینکه اگر خلافی در عمل یا وضع قوانین توسط نمایندگان مجلس صورت بگیرد دو احتمال وجود دارد تاکید کرد: یکی اینکه فرد متخلف قانون‌شناس نیست و غصب جایگاه نمایندگی کرده و تصور می‌کند که باید قانون بنویسد.

این استاد دانشگاه در شهرکرد احتمال دوم در این زمینه را این دانست که آن نماینده قوانین را می‌شناسد اما یا از بیگانگان می‌ترسد و یا اینکه دچار لغزش شده باشد و اضافه کرد: در هر دو صورت کلام نماینده خلاف قانون و دین خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص که مجلس نباید نماد تردید و خودکم‌بینی، یاس و ناامیدی باشد بیان داشت: از همین‌روست که نمایندگان باید قانون‌شناس باشند و اجازه ندهند مجلس با عملکرد نامناسب به توانایی‌های داخلی مایوسانه نگاه کند.

بسیج خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری با صراحت نمایندگان مجلس را ملزم به پرداختن به مسائل مهم برای کشور می‌کنند دیگر پرداختن به مسائلی چون FATF معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد.

این استاد دانشگاه در شهرکرد با بیان اینکه اگر بعد از تذکر رهبر انقلاب به مجلس درخصوص پیگیری امور مهم کشور، فردی از نمایندگان مُصِر به تصویب لوایحی که به ضرر کشور است باشند انسان به صداقت و آن فرد شک می‌کند.

بسیج با اشاره به خطراتی که FATF می‌تواند برای کشور داشته باشد ادامه داد: اولین خطری که تصویب این قوانین برای کشور دارد این است که ما با زبان بی‌زبانی اعلام می‌کنیم که مذهب ما، فرهنگ ما و کشور ما این قابلیت را ندارد که با بیان و طرح قوانین جامعه را اداره کند و ما نیازمند این هستیم که از قوانین دیگران بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اکثر این قوانین در اتاق فکرهایی نوشته می‌شوند که که مدیریت آن‌ها با استکبار جهانی است و با تدوین قوانین اینچنینی به دنبال سلطه بر جهان هستند که به آن "استعمار فرانور" گویند و به معنای سلطه برخی از جوامع بشری به واسطه قوانین است.

این استاد دانشگاه در شهرکرد گفت: اگر کسی تاریخ را به خوبی بخواند و استکبار را بشناسد متوجه خواهد شد چه مسائل و تفکری پشت این قوانین وجود دارد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای FATF در ایران راهی است برای اینکه اطلاعاتی که استکبار برای اهدافش مدنظر دارد از ایران به دست می‌آورد و خاطرنشان کرد: علاوه‌براین نفوذ در دستگاه‌ها یکی دیگر از مواردی است که با تصویب این لایحه ایجاد می‌شود و این همان نفوذ پسابرجام است، نه فقط نفوذ انسانی بلکه نفوذ اندیشه‌ای چون وقتی ریشه‌ها نفوذ پیدا کرد خودبه خود انسان‌ها را گرفتار کرده و فرهنگ جامعه را به سمت و سویی که استکبار می‌خواهد می‌برد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۱۲

4 Jan 2020