۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۸۶۴۲
مسئول هيئت يا زهرا(س) شهرکرد:

بهترين امر به معروف، فعاليت‌هاي فرهنگي در ترغيب جوانان به دين است

انجام کار فرهنگي در جهت ترغيب جوانان به شرکت در مراسمات مذهبي و ديني بهترين و بزرگترين امر به معروف و نهي از منکر است.
بهترين امر به معروف، فعاليت‌هاي فرهنگي در ترغيب جوانان به دين است
به گزارش جهانبین‌نیوز، طهماسب سليمي مسئول هيئت يا زهرا(س) شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر در خصوص تاسيس و انتخاب نام هيئت گفت: هيئت يا زهرا از سال ۷۶ شروع به فعاليت نموده است و انتخاب اين نام براي هيئت برگرفته از گردان خط شکن يازهرا(س) تيپ ۴۴ قمربني هاشم است چرا که با همت يکسري از نيروهاي رزمنده و عاشق شهدا شروع به کار کرد.

وی در خصوص جايگاه و وضعيت هيئت در شهر تصريح کرد: هيئت يا زهرا جزء هيئت هاي مادر و اولين هيئتي است که با اين سبک جديد در شهر فعاليت دارد و در بين مردم و مسئولان جايگاه خوبي دارد و شناخته شده است.

وي در خصوص مشکلات مالي هيئت ها بيان داشت: متاسفانه مسائل مالي بر روي کيفيت کار تاثير مي گذارد و مسئولين و ارگانهايي که متولي امر فرهنگ اند و بودجه هاي فرهنگي و تبليغي در اختيار دارند در اين زمينه همکاري با هيئت نمي کنند و کمک هاي مردمي تنها پشتوانه هيئت است.

سليمي در خصوص اهداف و فلسفه هيئت اظهار داشت: انجام کار فرهنگي و ادامه راه شهدا با جذب جوانان و نوجوانان از مهمترين اهداف هيئت است.

وي افزود: با برنامه ريزي و استفاده از شيوه هاي نو و به روز مي توان خلاء موجود در جامعه را براي حضور جوانان در مراسمات و هيئت هاي مذهبي پر کرد.

مسئول هيئت يازهرا(س) تاکيد کرد: بايد به جوانان آموخت که مراقب باشيم زير هر پرچمي سينه نزنيم و از کارهاي افراطي بپرهيزيم تا در مقابل آسيب ها و تبليغات سوء رسانه ها و ماهواره ها در امان باشيم.

سليمي، انجام کار فرهنگي و جذب و ترغيب جوانان به شرکت در مراسمات مذهبي و ديني را بهترين و بزرگترين امر به معروف و نهي از منکر دانست و بيان کرد: متاسفانه برخي در احياي اين فريضه تنها به دنبال ظواهر و سخن گفتن هستند.

وي با اشاره به برنامه هاي دهه اول محرم اين هيئت، افزود: ده شب اول محرم تا شام غريبان مراسم سخنراني و عزاداري با حضور حجت الاسلام والمسلمين شاهرودي و مداحي مداحان اهل بيت(ع) همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد برگزار مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۳:۱۹

30 Dec 2019