:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جمع‌آوری دست‌فروشان و داربست‌های غیرمجاز محدوده بلوار رهبر شهرکرد+تصاویر | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۸۳۶۲
شهردار شهرکرد خبر داد؛

جمع‌آوری دست‌فروشان و داربست‌های غیرمجاز محدوده بلوار رهبر شهرکرد+تصاویر

شهردار شهرکرد گفت: برای بهبود در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از ایجاد سد معبر، دستفروشان مستقر در محدوده بلوار رهبر توسط واحد اجرائیات شهرداری شهرکرد و با دستور دادستان محترم جمع‌آوری شدند.
جمع‌آوری دست‌فروشان و داربست‌های غیرمجاز محدوده بلوار رهبر شهرکرد+تصاویر
نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای بهبود در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از ایجاد سد معبر، دستفروشان مستقر در محدوده بلوار رهبر توسط واحد اجرائیات شهرداری شهرکرد و با دستور دادستان محترم جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دستفروش‌ها که با عرضه میوه و تره‌بار در مجاورت بلوار رهبر واقع در چالش‌تر با ایجاد داربست فلزی و به صورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به فروش می‌کردند اضافه کرد: وسایل و اجناس این دستفروش‌ها با دستور مقام قضایی و همکاری نیروهای انتظامی جمع‌آوری و حریم این بلوار آزاد شد.

شهردار شهرکرد ادامه داد: حمع‌آوری دست‌فروشان در بلوار رهبر به منظور اجرای قانون، جلوگیری از سد معبر و فراهم نمودن آسایش شهروندان در این منطقه انجام شد.

غلامیان به ساماندهی دست‌فروشان این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری، هرگونه استفاده و اشغال معابر عمومی، خیابان‌ها و پیاده‌روها به عنوان کسب و یا هرگونه استفاده دیگر ممنوع است.

وی گفت: مأموران اجرائیات شهرداری شهرکرد مکلف شده‌اند علاوه‌بر برخورد جدی و قانونی با سد معبر کسبه، دوره‌گردها و دست‌فروشان، با سد معبر دکه‌ها واقع در سطح شهر نیز همانند سایر موارد برخورد قانونی کنند.






انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۳:۵۰

28 Dec 2019