۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۲۱۳۳۲
مدير كل ثبت اسناد و املاك استان خبر داد:

افزايش 124درصدي درآمد هاي ثبتي در چهارمحال و بختیاری

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان از افزايش 124درصدي درآمد هاي ثبتي در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
افزايش 124درصدي درآمد هاي ثبتي  در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك استان گفت: تا پايان بهمن ماه سال جاري ۱۱۱ ميليارد و ۴۲۷ميليون و۰۲۲هزار و ۵۰۳ ريال از محل درآمد حاصل از صدور اسناد مالكيت كاداستري، فروش نقشه هاي كاداستري و هزينه تفكيك،پاسخ به استعلامات و درآمدهاي دفاتر اسناد رسمي و ساير خدمات ثبتي به خزانه دولت واريز گرديده است.

محمدحسن بهادر اظهار کرد: از اين مبلغ۸۲ ميليارد و ۳۹۷ ميليون و ۱۰۸ هزار و ۶۵۴ريال آن درآمد دفاتر اسناد رسمي و بقيه آن نتيجه خدمات كاركنان مجموعه ثبت اسناد و املاك به مردم بوده است.

بهادر افزود: تا پايان بهمن ماه امسال نيز ۱۸۱ ميليارد و ۸۰۴ ميليون و ۷۵۵ هزار و ۱۷۰ريال معوقات بانكي وصول شده كه نسبت به ۱۱ ماهه سال قبل كاهش چنداني نداشته است.

وي تصريح كرد: با اين كه اداره كل متبوعش جزء سه دستگاه اول درآمد زا استان است، ليكن همواره مورد بي مهري در خصوص اختصاص و توزيع اعتبارات استاني قرار مي گيرد.

بهادر بیان كرد: رشد صدور اسناد مالكيت كاداستري در كشور تا پايان ديماه امسال نسبت به مشابه سال قبل ۱۲ درصد بوده كه استان چهارمحال و بختياري با ۳۷ درصد افزايش در رتبه نخست كشور قرار دارد.

وی با اشاره به اينكه در ثبت اسناد و املاك تا كاري انجام نشود و خدمتي ارائه نگردد وجهي وصول نخواهد شد خاطر نشان كرد افزايش درآمد هاي ثبتي حاصل تلاش و اضافه كار بيش از ۲۰ هزار ساعت توسط كاركنان در سال جاري بوده وصول درآمد و اين موفقيت جز با همدلي و همكاري و تعاملات استاني ميسور نمي شود.


انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۴:۴۱

31 Dec 2019