:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بسيج الگوي مقاومت در جهان اسلام است/سوريه در روزهاي سخت حامي جمهوري اسلامي ايران بود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۱۸۷۲
جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

بسيج الگوي مقاومت در جهان اسلام است/سوريه در روزهاي سخت حامي جمهوري اسلامي ايران بود

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختيار گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس تمامي کشورها بدون استثنا يا بر عليه ما وارد جنگ شده بودند يا سکوت کرده بودند، تنها کشوري که به ايران کمک کرد سوريه بود.
بسيج الگوي مقاومت در جهان اسلام است/سوريه در روزهاي سخت حامي جمهوري اسلامي ايران بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر کوهرنگ خبر، سردار علي محمد اکبري، جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در جلسه شوراي اداري شهرستان کوهرنگ با بيان گوشه اي از جنايات داعش در سوريه و عراق، آنها را دست پرورده و آموزش ديده امريکا و اسرائيل بيان کرد.

وي گفت: بسيج مظهر قدرت و وحدت ملت ما از قبل انقلاب و ابتداي انقلاب بود است.

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان افزود: بسيج در تمامي عرصه هاي انقلاب يک عشق است، بنابر فرموده مقام معظم رهبري بسيج خاص کساني نيست که در پايگاه ها حضور دارند يا کساني که کارت بسيجي دارند هست.

سردار اکبري با گراميداشت ياد و خاطره 11 شهيد مدافع حرم استان و با اشاره به توفيق ديدار با رهبر انقلاب، بيان داشت: اولين سوال آقا از وضعيت مردم استان چهارمحال و بختياري بود و تاکيد کردند سلام من را به مردم استان چهارمحال و بختياري برسانيد و اين اولين جمعي است که من حامل سلام مقام معظم رهبري هستم.

وي با اشاره به خدمات ارزشمند بسيج، اين هفته را تبريک گفت و بيان داشت: در حقيقت بسيج و بسيجي که دل در گروه انقلاب اسلامي داشته باشد، پشتيبان انقلاب و نظام اسلامي و نظام اسلامي باشد.

سردار اکبري افزود: عملکرد بسيج در عرصه هاي مختلف ازجمله اقتصادي سياسي نظامي به دوران هشت سال دفاع مقدس بر مي گردد و در ساير عرصه ها هم فعاليت هاي زيادي دارد.

وي تصريح کرد: بسيج داراي اقشار مختلفي است هر جايي که اشاره کنيد خواهيد ديد بسيج سازندگي، بسيج دانش آموزي، بسيج فرهنگيان، بسيج کارمندي، بسيج جامعه پزشکي، بسيج طلاب، بسيج عشايري هر جايي که جمعيتي باشد شاکله بسيج حضور دارد.

سردار اکبري خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس حدود 4 هزار فرهنگي و 36 هزار دانش آموزي شهيد بسيجي در عرصه فرهنگيان و دانش آموزي داشتيم که در ساير اقشار هم سهم بسزايي داريم.

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در ادامه با طرح اين سوال که چرا استان چهارمحال و بختياري ولايتمدار هستند بیان داشت: همه مستحضريد همان موقع که انقلاب شد همه با امام بيعت کردند در 19 بهمن بختياري ها به خدمت امام رسيدند و با ايشان بيعت کردند استان ما تنها استاني است که 100 درصد شيعه هستند، ولي در طول تاريخ انقلاب اسلامي کسي بياد ندارد که از طرف مردم ولايتمدار استان بر عليه نظام شليک شده باشد.

اين رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: در زمان جنگ مقام معظم رهبري معمولا به يگان هاي مجموعه سپاه استان هاي مختلف سر ميزدند اما اين حضور بين بچه هاي رزمنده استان چهارمحال و بختياري بيشتر بود، سردار صبوري فرمانده وقت تيپ از آقا سوال کردند که اين چه حکمتي است بچه هاي استان چهارمحال و بختياري علاقه خاصي به شما دارند که آقا فرمودند اين علاقمندي و عشق دو طرفه است و من هم عشق مي ورزم.

سردار اکبري با بيان اينکه بحث هايي در مورد سوريه هست که هنوز رسانه اي نشده است اما اون چيز هايي که ما ديديم صحنه هاي مختلفي است، بيان داشت: جبهه مقاومت مربوط به حال حاضر نيست از سالهاي 61 و 62 از حمله امريکا و اسرائيل به جبهه مقاومت لبنان شروع شده است که تا بيروت پيشروي کردند سپاه و بسيج با درايت فرماندهان سپاه تحت فرماندهي فرماندهان به لبنان اعزام شدند تا مقابله کنند.

وي با طرح سوال جبهه مقاومت کيست، کي تشکيل شد، افزود: کشورهاي عربي که خواستند در مقابل اسرائيل مقاومت کنند اسرائيا ظرف 6 ساعت تعداد زيادي از اين کشورها را شکست داد و تنها کشورهايي که در مقابل اسرائيل ايستادگي کرد و پيروز شد سوريه و لبنان بودند.

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان با طرح اين سوال که چرا ما بايد از سوريه حمايت کنيم افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس تمامي کشورها بدون استثنا يا بر عليه ما وارد جنگ شده بودند يا سکوت کرده بودند تنها کشوري که از ايران هم از نظر اقتصادي نظامي سياسي و پشتيباني و کمک هاي جنگي کمک کرد همين کشور سوريه در زمان حافظ اسد بود.

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان با بيان اينکه دشمنان و استکبار جهاني بايد کاري کنند که امنيت اسرائيل برقرار شود، تصريح کرد: موضوعي که در سوريه اتفاق افتاد مربوط به 5 سال پيش نميشود بلکه 20 سال در منطقه جبهه مقاومت کار کردند تا زير ساخت هاي اعتقادي مردم را با اسلام وهابيت تکفيري هموار کنند.

سردار اکبري افزود: در کشورهاي غربي اگر افراد بخواهند کلمه شيعه يا اسلام را سرچ کنند اولين چيزي که بالا مي آيد پرچم سياه با کلمه مقدس لااله الله با نام پيامبر مهرباني مي باشد و بعد يک نفر با صورت پوشيده و خونريزي بالا مي آيد و آن کسي که دنبال اسلام ناب ميگردد با ديدن اين صحنه ها نا اميد ميشود، دشمنان دنبال ايجاد رعب وحشت هستند.

علي محمد اکبري با اشاره به اينکه دشمنان با پول هاي عربستان و قطر و با پشتيباني امريکا و انگليس در سوريه و عراق زير ساخت ها را مهيا کردند براي نابودي و دگرگوني در اين کشورها، افزود: امريکاييها فهميده اند که جنگ با سوريه و جبهه مقاومت تمام شدني نيست.

اين يادگار هشت سال دفاع مقدس با بيان اينکه امريکا با رعب وحشت مي خواستند اسلام تکفيري و اسلام وهابي و اسلام امريکايي را در مقابل اسلام ناب محمدي قرار دهند، تصريح کرد: داعش از سال  2004 روي اعتقادات مردم کار کردند.

 وي با بيان اينکه مقام معظم رهبري مي فرمايند جنگ ما جنگ شيعه و سني نيست گفت: ميخواهند يک اسلام جعلي را در مقابل اسلام ناب محمدي قرار دهند.

جانشين سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان گفت: راهپيمايي ميليوني اربعين که شيعه و سني وارد کربلا شدند نشانه قدرت اسلام است.

وي بيان داشت: الگوگيري از بسيج با تکيه بر مردم عراق در سوريه و عراق همه گير شده است اگر بسيج مردمي در سوريه شکل نمي گرفت اين همه پيروزي حاصل نميشد.

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان گفت: بخاطر قدرت انقلاب اسلامي و اسلام در کشور امريکا پرچمش به آتش کشيده مي شود اما متاسفانه در داخل کشور عده اي حاضر نيستند روي اين پرچم پا بگذارند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۱:۳۸

2 Jan 2020