۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۷۸۱۲
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حماسه نهم دی ماه، معجزه الهی که آتش فتنه را خاکستر کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: حماسه نهم دی ماه معجزه الهی بدست امت اسلامی در برابر بزرگترین آتش فتنه ای بود که میخواست انقلاب را بسوزاند اما به خاکستر تبدیل شد.
حماسه نهم دی ماه، معجزه الهی که آتش فتنه را خاکستر کرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه تجلی بصیرت و استقامت امت اسلامی، غلبه گفتمان مقاومت در برابر دشمنان و تجلی تولی و تبری مردم بود اضافه کرد: در فتنه ۸۸ همه استکبار با همه توانش آمده بود تا چراغ انقلاب را خاموش کند اما اراده خداوند این بود که انقلاب زنده بماند و دنیا را آماده ظهور کند.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه بصیرت حاکم بر حماسه نهم دی ماه نشات گرفته از این جمله بود که دست می دهم، سر می دهم، فرزند می دهم اما دینم را نمی دهم ادامه داد: نهم دی عاشورای انقلاب اسلامی در مقابل فتنه و حمله معاویه صفتان بود و کمتر از ۲۲ بهمن نیست چون ۲۲ بهمن طاغوت را سرنگون کرد و نهم دی فتنه را نابود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار برای مردم طراحی ده ساله داشت که در نهم دی ماه با حماسه ملت همیشه سرافراز ایران نقش برآب شد، ۹ جلد کتاب و دایره المعارف از فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی نوشته شد.

وی با اشاره به جمله مکی، سناتور آمریکایی در کنگره آمریکا که در سال ۸۴ گفت انقلاب اسلامی ایران را با جنبش سبز سرنگون می کنیم سند محکمی بر طراحی ده ساله استکبار برای فتنه ۸۸ است بیان داشت: پشت پرده فتنه ۸۸ نه فقط آمریکا که جبهه استکبار بود و همه استکبار مطمئن بود این فتنه جواب می دهد و انقلاب اسلامی روزهای آخر عمرش را طی می کند.

حاجی صادقی اظهار کرد: استکبار معتقد بود بدون حمله نظامی انقلاب را از درون نابوده کرده است و علاوه بر طراحی ۱۰ ساله برنامه ۲۰۰ روزه آن ها این اعتماد را برایشان حاصل کرد که انقلاب نابود خواهد شد.

وی تصریح کرد: فتنه گران پا از حریم خود فرانهاده و خواستند با حمله به مقدسات مردم تیر خلاص را به دینشان بزنند بی خبر از آنکه اگر ملت ایران احساس کنند دینشان در خطر است دنیا را به آتش می کشند.

حاجی صادقی عنوان کرد: نهم دی یعنی میثاق با شهدا و امام شهدا و یعنی ملت ایران سختی و نامهربانی ها را تحمل می کند و اگر روزی کسی مقابل ماهیت دینی انقلاب و ولایتشان بایستد ملاحظه کسی را نمی کنند.

امروز نهم دی برای ما تنها یک خاطره و یک افتخار نیست بلکه جهت دهنده و عامل پیش برنده انقلاب است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به پیام های نهم دی اظهار کرد: اولین پیام برای رهبری انقلاب بود، مردم در نهم دی آمدند و فریاد زدند ما اهل کوفه نیستیم و آمده ایم که بمانیم و همین پیام دل رهبرمان را شاد کرد.

وی پیام دوم را خطاب به مسئولین دانسته و اضافه کرد: مردم در آن روز پایبندی به ارکان انقلاب، وفاداری به راه امام و وفاداری به ماهیت دینی انقلاب و ولایت را خواستار شدند و پیام این حرکت آن ها این بود که مسئولین قدرشناس مردم باشند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه شکرگزاری هر نعمتی واجب است ادامه داد: امروز ایران انقلابش را صادر کرده، انقلابیون یمن را خلق و حزب الله های سراسر عالم را فعال کرده، امروز انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را گرفته و قلوب مردم را تصرف کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیام سوم، نهم دی ماه را برای استکبار دانست و تاکید کرد: مردم در این روز به استکبار گفتند ما تا رژیم اشغال‌گر اسرائیل را به زباله دان تاریخ نیندازیم از پا نمی‌شینیم و در این راه تحریم ها و تهدیدها را تحمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امت ایران نهم دی ماه را به امر رهبری خلق نکرد و حمایت از رهبری به امر رهبری نبود تاکید کرد: باید مراقب فتنه های بعدی باشیم و مردم ایران با حماسه خود فتنه دشمن را خنثی کردند اما فتنه ۸۸ فتنه آخر نیست و باید مراقب بود.

حاجی صادقی اضافه کرد: چون استکبار مرگ خود را با انقلاب قطعی می بیند به همین دلیل دست از فتنه بر نداشته و با نفاق و فریب به دنبال این است که ارکان و اصول ماندگار انقلاب را مورد تعرض قرار دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن به دنبال نفوذ سیاسی است تا محاسبات نخبگان را تغییر دهد، مسئله اقتصادی باید مهم ترین مسئله مسئولان باشد اما نه آن اقتصادی که از آمریکا به دنبال آن هستند.

وی بیان داشت: ما دیدیم بدعهدی آمریکا را، خدا در قرآن به پیامبر تاکید کرد اگر دیدی نشانه هایی از پیمان شکنی را تو هم پیمانت را بشکن، ما از مسئولین می‌خوایم در برابر پیمان شکنی دشمن بایستند چون تکیه به دشمن آتش به دنبال دارد و ولایت خدا از آن ملت قطع می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۳۳

30 Dec 2019