۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۸۱۷۲
با حضور معاون توسعه و مدیریت وزارتخانه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، امروز سه شنبه ۳ بهمن ۹۶ با حضور نصرالله بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی، در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.در این آیین، سید حفیظ الله فاضلی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی، و از خدمات سه ساله سید عباس جزایری مدیرکل سابق قدردانی گردید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز، آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، با حضور نصرالله بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی، در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

در این آیین، سید حفیظ الله فاضلی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی، و از خدمات سه ساله سید عباس جزایری مدیرکل سابق قدردانی شد.

سید عباس جزایری در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این حوزه و دستگاه‌های زیرمجموعه آن با حدود ۷۰ درصد مردم جامعه مرتبط است، اظهار کرد: این اداره در حوزه‌های روابط کار و کارگر، تعاون، ایجاد اشتغال، صیانت از نیروی کار و حمایت از اشتغال‌های ایجاد شده فعالیت می‌کند.

جزایری با اشاره به کمبود نیروی انسانی‌ در این سازمان گفت: با توجه به اینکه چارت سازمانی‌ مادر استان به ۱۷۳ نیروی کار نیاز دارد ما تنها ۷۰‌ نیرو داریم‌ که در این مدت ۲۰ نیروی انسانی‌ را جذب کردیم‌ و در حال حاضر باز هم ۸۰ پست‌ در این سازمان نیاز به نیروی‌ جدید دارد‌.

وی احیای روابط کارگر و کارفرما، پرداخت بیمه بیکاری و بروزسازی تشکل‌های کارگری، را از مهم‌ترین دستاوردهای اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: در بحث اشتغال فراگیر حدود ۸۴۲ میلیارد تومان، در حوزه اشتغال روستایی ۳۶۰ میلیارد تومان و در حوزه مشاغل خانگی ۲۲/۵ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

در ادامه مراسم نصر الله بازوند، معاون توسعه و مدیریت وزارتخانه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از بیکارترین استان های کشور است، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری دارای نرخ بیکاری بسیار بالایی است و هم اکنون مشکل بیکاری از مهمترین مشکلات این استان به شمار می رود.

 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به علل بیکاری در این استان، اظهار داشت: نبود زیرساخت های مناسب برای جذب سرمایه گذار، افزایش فارغ التحصیلان دانشگاهی، نداشتن مهارت های لازم و... از مهمترین علل افزایش بیکاری در این استان است.

وی تاکید کرد: اشتغال فراگیر از مهمترین برنامه های دولت در راستای ایجاد اشتغال است و اعتبارات اشتغال فراگیر استان های دارای بیشترین بیکارها ازجمله چهارمحال و بختیاری نسبت به استان های دیگر بیشتر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همکاری دستگاه ها و سازمان ها برای کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است و باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای ایجاد شغل در این استان بهره گرفت.

بازوند تصریح کرد: توسعه تعاونی ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال در سطح کشور دارد که باید از این ظرفیت بهره گیری کرد.

در ادامه مراسم حفیظ الله فاضلی، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اشتغال از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام است که باید مشکل بیکاری رفع شود.

حفیظ‌ الله فاضلی ادامه داد: نرخ بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری از مهمترین مشکلات به شمار می رود.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای رفع بیکاری در این استان بهره گرفت.

در پایان این مراسم از خدمات سه ساله سید عباس جزایری مدیرکل سابق قدردانی گردید.


پایان پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۴:۵۳

27 Dec 2019