۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۱۱۴۲
با حضور نماينده ولي فقيه در استان

اولين مسجد روستاي سرآقاسيد کوهرنگ افتتاح شد

اولين مسجد روستاي سر آقاسيد چهارمحال و بختياري با نام علمدار دشت کربلا به بهره برداري رسيد.
اولين مسجد روستاي سرآقاسيد کوهرنگ افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مسجد برکت حضرت اباالفضل(ع) روستاي سرآقاسيد با پيگيرهاي امام جمعه شهرکرد و از طريق بنياد برکت و با نظارت کارگروه بر ساخت و ساز مساجد دفتر نماينده ولي فقيه در استان در زميني به مساحت 220 متر مربع احداث و به بهره برداري رسيد.

روستاي سرآقاسيد واقع در شهرستان کوهرنگ که تا چندي پيش از نعمت مسجد بي‌بهره بود، با پيگيري‌هاي مختلف نماينده ولي‌فقيه در استان و هزينه شدن اعتباري برابر با يک ميليارد و 500 ميليون ريال از نعمت مسجد بهره‌مند شد.
 
اين مسجد همزمان با حضور نماينده ولي‌فقيه به بهره‌برداري رسيد و مساحت آن 220 مترمربع است که به نام پر برکت حضرت اباالفضل(ع) نامگذاري شده و با نظارت کارگروه بر ساخت‌ و ساز مساجد دفتر نماينده ولي‌فقيه در استان و از طريق بنياد برکت به بهره‌برداري رسيد.
 

مسئول نظارت کارگروه بر ساخت و ساز مساجد دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: کلنگ ساخت نخستين مسجد در روستاي سرآقاسيد در تابستان سال 1392 توسط نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، برزمين زده شد که پس از گذشت دو سال بهره برداري شد.

يدالله خالدي افزود: مسجد حضرت اباالفضل (عليه السلام) روستاي سرآقاسيد در زميني به مساحت 220 مترمربع و با اعتباري افزون بر يک ميليارد و 500 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.
خالدي با يادآوري اين که پيش از ساخت مسجد حضرت اباالفضل(ع) مسجدي در روستاي سرآقاسيد وجود نداشت.

گفتني است با توجه به کمبود امکانات و فضاهاي مناسب براي انجام امور مختلف به ويژه گذراندن اوقات فراغت در اين روستا براي جوانان و نوجوانان، احداث مسجد يکي از اقدامات مطلوب و اثرگذار محسوب مي‌شود که با انجام امور فرهنگي و معنوي متنوع در پيشگيري و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به خصوص اعتياد، نقش مهمي را ايفا خواهد کرد.
 
انتهاي پيام 1027 ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۱:۱۹

10 Jan 2020