۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۲۴۷۶۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

همه مشکلات عمده بشریت و جامعه انسانی از انحراف اسلام از جایگاه واقعی خودش بوده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همه مشکلات عمده بشریت و جامعه انسانی ازسقیفه بنی ساعده و انحراف اسلام از جایگاه واقعی خودش بوده است
همه مشکلات عمده بشریت و جامعه انسانی از انحراف اسلام از جایگاه واقعی خودش بوده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی فارسان گفت: با مرور مباحث تحلیلی صدر اسلام هر انسان عاقلی گواهی می دهد که سرمنشأ اختلاف و دور شدن از حقیقت همانا واقعه سقیفه بنی ساعده و دور کردن اسلام از جایگاه واقعی خودش بوده است.

وی افزود: بدخواهان، زراندوزان و منافقان و کسانی که نورانیت اسلام را برنتابیدند آمدند و مسیر امامت و ولایت را از جایگاه خودش منحرف کردند.

اروجی همه مشکلات عمده بشریت و جامعه انسانی از عدم صلاح و انحراف به خاطر این حادثه ای است که در تاریخ بشریت اتفاق افتاده است.

وی اسلام را دین طیبه و حیاب بخش و آیین زندگی ساز معرفی کرد و گفت: کسانی که مسیر اسلام ناب را از مسیر صحیح خودش منحرف کردند ابزار آنان تبلیغاتی بوده است.

اروجی تصریح کرد: تلاش تبلیغی آنها در پرتو عدم بصیرت و غفلت جامعه مسلمانان به اهداف خود نزدیک شدند.

وی گفت: احادیث ناب نبوی در شأن امیرالمومنین(ع) از بین بردند و با حربه تبلیغات، اسلام را از مسیر درست منحرف کردند.

اروجی نورانیت وجود امام علی(ع) و بی همتایی این مظهر عدل است که نام علی(ع) باقی مانده است.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام ناب محمدی و آل سعود نابخرد که مضحکه و دلقک آنها و گوش به فرمان آنهاست در صدد مکدر کردن چهره اسلام هستند.

اروجی افزود: اینها مدیون حضرت رسول الله شدند و با این تعمدی که در وقوع این حادثه و مدیریت آن به خرج دادند طومار سعادت خود را درهم پیچیدند.

اروجی گفت: تکلیف ما این است که سینه ما مالامال نفرت از نابخردان آل سعود باشد و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

وی با تأکید براهمیت تبلیغات گفت: حج یکی از مشهورترین و یکی از جلوه های شعائر دین مبین اسلام است که آل سعود آن را خدشه دار کرد.

اروجی افزود: وظیفه مسلمانان این است که فریاد بزنند و از جهان اسلام مطالبه کنند.

وی تأکید کرد: باید گوش به فرمان امام و رهبر و همیشه آماده و عمارگونه و بابصیرت باشیم و اگر متحد و همدل باشیم بر همه توطئه ها غلبه خواهیم کرد.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی فارسان با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و مدیران ادارات این شهرستان در سالن جلسات این اداره روز چهارشنبه هفتم مهرماه ۹۴ برگزار شد و در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد میربد به‌عنوان رئیس اداره معرفی و از خدمات هفت ساله حجت‌الاسلام سید مهدی یعقوبی قدردانی شد.

حجت‌الاسلام سید مهدی یعقوبی قرار است به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شازند در استان مرکزی مشغول به خدمت شود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۱۱

28 Dec 2019