۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۵۷۵۲
در استان چهارمحال و بختياري؛

راه‌اندازي نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران در استان چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد.
راه‌اندازي نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران
به گزارش جهانبین نیوز بهمن عسگري سوادجاني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما از آغاز به كار نخستين سامانه رزرواسيون اينترنتي هتل‌هاي سراسر ايران در چهارمحال و بختياري خبر داد و اظهار داشت: وب سايت اين مجموعه داراي نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت مي‌باشد.

بهمن عسگري سوادجاني با بيان اينكه در حال حاضر تعداد ۵ دفتر اطلاع رساني گردشگري و رزرواسيون اماكن اقامتي در استان در حال فعاليت مي‌باشند كه مجوز فعاليت شان را از اين اداره كل اخذ نموده‌اند افزود: مركز رزرواسيون و اطلاع‌رساني شهركرد با اخذ نماد اعتماد الكترونيكي و با ايجاد بستر مناسب براي پرداخت الكترونيكي براي نخستين بار خدمات مذكور را از طريق اينترنت به متقاضيان ارايه مي‌نمايد.

مراكز اطلاع رساني و رزرواسيون به مراكزي اطلاق مي‌شود كه در آن خدماتي از قبيل اطلاع‌رساني در ارتباط با مراكز گردشگري، هدايت، راهنمايي گردشگران، تامين و تخصيص اقامتگاه مجاز گردشگري به گردشگران و مسافران ارايه مي‌دهد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۵:۲۷

11 Jan 2020