۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۴۷۵۲
سرپرست شبکه دامپزشکي لردگان خبر داد

معدوم‌سازي 700 کيلوگرم گوشت قرمز و ماهي در لردگان

سرپرست شبکه دامپزشکي لردگان گفت: باتوجه به شیوع بيماري تب کريمه کنگو و تلفات انساني، گوشت مصرفي خود را از مراکز تهيه و توزيع بهداشتي و داراي مهر شبکه دامپزشکي خريداري کنند.
معدوم‌سازي 700 کيلوگرم گوشت قرمز و ماهي در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان؛ بيژن حسين‌پور آقايي در اين خصوص اظهار کرد: طي بازرسي‌هاي انجام شده از مراکز تهيه و توزيع فرآورده‌هاي خام دامي در شهرستان لردگان 580 کيلوگرم گوشت قرمز سپتي سمي شده (پرخون) و غيرقابل مصرف و همچنين 120 کيلوگرم ماهي فاسد و غيربهداشتي در اين شهرستان کشف و ضبط شد.

وي افزود: باحضور نماينده شهرداري لردگان، دادستان شهرستان و کارشناسان شبکه دامپزشکي، 700 کيلوگرم گوشت قرمز و ماهي غيربهداشتي ضبط شده، در کشتارگاه لردگان معدوم‌سازي شد.

سرپرست شبکه دامپزشکي لردگان با اشاره به معرفي يک نفر در اين خصوص به مراجع قضايي تصريح کرد: از شهروندان اين شهرستان مي‌خواهيم با توجه به فرارسيدن فصل گرما گوشت مصرفي خود را از مراکز تهيه و توزيع بهداشتي و داراي مهر شبکه دامپزشکي خريداري کنند.

حسين‌پور در پايان با اشاره به مثبت شدن آزمايش‌هاي مربوط به بيماري تب کريمه کنگو و تلفات انساني در استان‌هاي همسايه چهارمحال و بختياري تصريح کرد: قصابي‌ها و مصرف‌کنندگان از عرضه و مصرف هرگونه گوشت قرمز توليد شده در کشتارگاه‌هاي خارج استان و ذبح شده در محيط باز بپرهيزند.

انتهاي پيام1026ج/630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۳:۵۱

26 Dec 2019