۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۲۷۷۲
دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي شهرستان اردل :

احترام به حقوق مردم از برنامه هاي اصلي دولت تدبير و اميد است

سرکار خانم زهره رييسي گفت:احترام به حقوق مردم به عنوان يک اصل پذيرفته شده در انقلاب اسلامي و يکي از برنامه هاي دولت تدبير و اميد است.
احترام به حقوق مردم از برنامه هاي اصلي دولت تدبير و اميد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سرکار خانم زهره رييسي دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي شهرستان اردل در جلسه ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداري برگزا شد با اشاره به اهداف و فعاليتهاي ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي گفت: ارائه خدمات به بهترين و راحت ترين شکل ممکن به شهروندان و تکريم ارباب رجوع از مهم ترين اهداف ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي مي باشد و کليه دستگاهها وظيفه دارند قانون تکريم ارباب رجوع را در سطح اداره مربوطه به نحو احسن اجرايي کنند.

رييسي افزود:احترام به حقوق مردم به عنوان يک اصل پذيرفته شده در انقلاب اسلامي يکي از برنامه هاي دولت تدبير و اميد است و دولت توانست با ارايه برنامه هاي ۹ گانه حقوق شهروندي و ۱۰ گانه حجاب و عفاف مسير راه را براي دستگاهها مشخص نمايد که انتظار ميرود دستگاهها طرح ها و برنامه هاي متناسب با فضاي اداري خودشان را تعريف نمايند.

رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان در ادامه اين جلسه ضمن برشمردن وظايف ستاد صيانت ، بر لزوم تشکيل ستاد مذکور در دستگاههاي اجرائي شهرستان تاکيد کردو گفت: عدم آشنايي شهروندان با حقوق شهروندي ، باعث بروز مشکلات متعدد در ارائه خدمات مطلوب به آنان ، افزايش مراجعات به دستگاههاي اجرائي و طولاني شدن روند رسيدگي به درخواستها را در پي داشته است.

صفري در ادامه بر استقرار ميز خدمت و برگزاري جلسات ملاقات عمومي و رسيدگي به شکايات مردمي در سطح کليه ادارات شهرستان تاکيد کرد .

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۸:۵۷

7 Jan 2020