۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۶۷۳۲
رئيس بنياد شهيد و امور ايثار گران شهرستان فارسان گفت:

شهدا والامقام مظهر قدرت ملت ايران هستند

رئيس بنياد شهيد و امور ايثار گران شهرستان فارسان گفت: ازآنجايي‌که پيروزي‌هايي که نصيب ملت و مردم ايران شده است چه در زمان جنگ و چه در ادوار مختلف همه و همه مديون خون پاک شهدا والامقام مي‌باشد و شهدا مظهر قدرت ملت ايران هستند.
شهدا والامقام مظهر قدرت ملت ايران هستند
به گزارش جهانبین نیوز، خدا مراد حيدري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود:يادواره‌اي  بانام يادواره شهدا آبروي  محله به پاسداشت و گراميداشت ياد و خاطره شهيد والامقام شهيد جاويد الاثر حشمت‌الله  جهانبازي گوجاني با حضور پرشور اقشار مختلف مردم  در جوي بسيار نوراني ومعنويي برگزار شد.

وي تصريح کرد: همه مسئولين بايد به هوش باشند که اين امنيت و آرامش به خاطر پشتيباني از ولايت‌فقيه، خون شهدا، توان نظامي و موشکي انقلاب اسلامي به وجود آمده است.

وي در سخنان خود به اهميت برگزاري يادواره شهدا اشاره کرد و گفت: در اين پيچيدگي‌ها و انحرافات دنيا، شهدا چراغ راه ما هستند تا ما راه را گم نکنيم و بتوانيم به اهداف آرماني و مقدس انقلاب اسلامي دست‌يابيم.

وي اظهار داشت: برگزاري مراسم يادواره شهدا يک عمليات فرهنگي مهم و انسان‌ساز است که در کنار جنگ سخت بسيار اهميت دارد.

وي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را از ديگر اهداف يادواره‌ها برشمرد و با اشاره به جنگ نرم دشمن تصريح کرد: انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان يک ضرورت است.

شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان است. که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس شهرستان فارسان 270 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي کرد که 7 شهيد آن از شهر گوجان مي باشد.

انتهاي پيام/590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۰۰

31 Jan 2020