۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۰۷۱۲
مایکروسافت در فکر یکپارچه سازی :

نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت Threshold نام دارد

اخبار رسیده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت قصد دارد نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز را با نام Threshold در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار کند.
نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت Threshold نام دارد
به گزارش جهانبین، منابع آگاه از هم‌اکنون تایید کردند که مایکروسافت نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز را با این نام وارد بازار می‌کند.

"تری مایرسون"(Terry Myerson) از مدیران ارشد این شرکت هم چندی پیش در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کرد که هم‌اکنون در ایمیل‌های داخلی و کاری مایکروسافت نسخه بعدی ویندوز با نام Threshold شناخته می‌شود و مایکروسافت قصد دارد با یکپارچه‌سازی گروه مهندسی سیستم‌های عامل خود، همه نسخه‌های رایانه‌های و موبایلی این محصول را با نام Threshold به دست کاربران برساند.

اگر همه اتفاقات طبق برنامه‌ریزی‌های کنونی پیش برود، Threshold نسخه به‌روز شده هر سه پلتفورم مایکروسافت خواهد بود.
لازم به ذکر است که مایکروسافت هم‌اکنون سه پلتفورم مجزا Xbox One، Windows و Windows Phone را تولید می‌کند که قصد دارد همه آنها را تا سال ۲۰۱۵ یکی کند.

بر این اساس گفته شده است که در سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت مایکروسافت یک سیستم‌عامل واحد و یکپارچه ارایه می‌کند که Threshold نام دارد.

واژه Threshold مربوط به نام سیاره‌ای می‌شود که در نزدیکی زمین حضور دارد و نخستین سیاره‌ای است که بشر آن را با هاله نورانی کشف کرد. این سیاره در اصل Halo نام دارد که در سال ۲۰۰۱ میلادی برای نخستین بار نام آن روی بازی محبوب Halo گذاشته شد.

شرکت مایکروسافت با این اقدام می‌کوشد تمامی دستگاه‌ها، ابزارها، سیستم‌های موبایلی، رایانه‌های شخصی، کنسول بازی، سیستم‌های سازمانی، پلتفورم‌های ابری و ... خود را مبتنی بر یک سیستم‌عامل واحد و یکپارچه به دست کاربران جهانی برساند

انتهای خبر/


جهانبین,مایکروسافت,ویندوز,ترشولد,نسخه جدید,jahanbinnews,mirosoft,windows threshold,new version
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۴۰

30 Dec 2019